مدیر کل گمرک بازرگان:

فضا برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود

مدیرکل گمرک بازرگان گفت: باید فضا را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کرده که برای رسیدن به این هدف نیازمند برنامه‌ریزی مناسب هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی معصومی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه پلدشت در آذربایجان غربی با اشاره به مستقل شدن گمرک پلدشت گفت: گمرک پلدشت با تلاش‌های مسئولان مربوطه مستقل شده به عنوان مبداء و مقصد معرفی می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری تصریح کرد: باید فضا را برای حضور سرمایه گذاران سهل کرده و برای رسیدن به این هدف نیازمند برنامه ریزی مناسب هستیم.

مدیر کل گمرک بازرگان افزود: امروزه نیاز به قدم برداشتن در زمینه بسته‌بندی کالا بیش از پیش احساس می‌شود و باید در این زمینه نیز تلاش‌هایی صورت گیرد.

به گفته وی ایجاد شغل پایدار از اصلی ترین دغدغه‌های ما در منطقه است.

معصومی با اشاره به مستعد بودن منطقه برای ترانزیت گفت: منطقه برای ترانزیت بسیار مستعد است، دغدغه ما راه‌های مواصلاتی است و منطقه آزاد ماکو هم قدم‌های مناسبی در این زمینه برداشته ولی نیازمند تسریع در این امور است.

مدیر کل گمرک بازرگان با تاکید بر وحدت و همکاری افزود: با توجه به اینکه با چهار کشور مرز مشترک داریم باید از آنها نهایت استفاده را بکار گیریم.

انتهای پیام/پ

جذب سرمایه گزار در مرز بازرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.