۱۰۷ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۴۸ ساعت گذشته در آمریکا

در تیراندازی‌های ۴۸ ساعت گذشته در آمریکا، ۴۰ تن کشته و ۶۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، در ۵۱ مورد تیراندازی گزارش شده در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم ۲۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند. در مجموع ۴۸ ساعت گذشته نیز در تیراندازی‌های آمریکا ۴۰ تن کشته و ۶۷ تن مجروح شدند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر «وست پالم بیچ» در ایالت فلوریدا ۲ نفر کشته شدند. پلیس وست پالم بیچ در این باره گفت: یک فرد مسلح پس از ۲ مورد تیراندازی که در نتیجه آن یک مادر و دختر ۱۱ ساله اش کشته شدند، فرار کرد. تیراندازی در ساعت ۷ بعد از ظهر رخ داده است.

ماموران پلیس گفتند: در جستجوی فردی هستند که با این قتل‌ها در ارتباط است. تیراندازی احتمالا در نتیجه اختلافات خانوادگی بوده است.

در یک مورد تیراندازی در شهر نیو اورلئان در ایالت لوئیزیانا نیز ۲ نفر کشته شدند. هنوز هیچ اطلاعی از ضارب در دست نیست.

در یک مورد تیراندازی در شهر «فردریکزبرگ» در ایالت ویرجینیا نیز یک نفر کشته و یک نفر هم زخمی شد. پلیس اعلام کرد مردی به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رساند و در تعقیب و گریز نیرو‌های پلیس چندین بار به نیرو‌های پلیس شلیک کرد و در نهایت سعی کرد خودکشی کند که قبل از شلیک گلوله، تصادف کرد. شلیک گلوله همزمان با تصادف باعث جراحات شدید وی از ناحیه سر شده است و پلیس گفت: حال وی وخیم است.

حادثه دیگری در شهر دالتون در ایالت ایلینوی نیز یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. پلیس گفت: این حادثه در نتیجه یک سرقت مسلحانه رخ داده و عامل سرقت نیز بازداشت شده است.

۱۳ مورد از تیراندازی‌ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. ۹۶ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۲۰ نفر کشته و ۴۲ نفر زخمی شدند. ۴۰ مورد از تیراندازی‌ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.

بر این اساس، طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۴۷ مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۰ نفر کشته و ۶۷ نفر زخمی شدند. با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا ۴۸ ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار تیراندازی‌های ۲۴ ساعت پنجشنبه تا جمعه (شبانه روز گذشته) نیز روز شنبه نهایی می‌شود.

انتهای پیام/

تلفات تیراندازی در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار