چرا خبری از نمایشگاه بین‌المللی در جشنواره موسیقی فجر نیست؟!

با اعلام زمان و مکان برگزاری کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر، مشخص شد که هیچ اجرایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار نمی‌شود.

چرا خبری از نمایشگاه بین‌المللی در جشنواره موسیقی نیست؟!به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام زمان و مکان اجرای گروه‌های مختلف موسیقی در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، مشخص شد که هیچ اجرایی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار نمی شود.

این در حالی است که در دوره قبل جشنواره، این سالن در هر شب دو سانس را به اجرا های موسیقی اختصاص داده بود و یکی از شلوغ ترین سالن های جشنواره بود.

حالا سالن ایرانیان که ظرفیت مشابه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی را دارد، جایگزین آن شده است. سالنی که به تازگی به بهره‌برداری رسیده است.

نوربخش علت برگزاری بیشتر کنسرت‌ها در سالن ایرانیان را معرفی این سالن دانست و گفت: سالن ایرانیان یکی از سالن های خوب است که فضای جدیدی را به مخاطبان موسیقی معرفی می‌کند و به تازگی به بهره‌برداری رسیده است. به عقیده ما، جشنواره موسیقی فجر بهترین فرصت برای معرفی این سالن بود.

دبیر جشنواره در خصوص ویژگی‌های این سالن بیان کرد: آکوستیک این سالن فوق العاده است و فضای آن به استانداردهای جهانی برای برگزاری کنسرت در دنیا نزدیک است. ظرفیت صندلی های این سالن هم به اندازه ظرفیت سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی است.

 

انتهای پیام/

 

توضیحات نوربخش درباره چرایی حذف سالن میلاد از جشنواره موسیقی فجر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.