امروز در خرم آباد؛

پیام حضور مردم در حماسه ۹ دی اعلام ایستادگی پای رهبر و نظام است

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ۹ دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت است گفت: پیام حضور مردم در حماسه ۹ دی اعلام ایستادگی مردم پای رهبر انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حضور عاشورایی ملت ایران درصحنه‌های انقلاب است.

وی ۹ دی را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ۹ دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت، آزادی، عزت و یوم‌الله تاریخ انقلاب و روز سرنوشت سازی است که به‌نوعی انقلاب دوم به شمار می‌رود.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: باوجوداینکه ۴۰ سال از انقلاب گذشته است، اما مردم بصیر ایران اسلامی هنوز هم بر تداوم آن پافشاری می‌کنند و امروز هشت سال است که از فتنه ۸۸ می‌گذرد و شاهد حضور مردم درصحنه‌های انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه این روز‌ها به بهانه‌های گوناگون شاهد تجمع هستیم و این در حال است که ریشه نظام به حدی محکم و قوی است که با این باد‌های خفیف نمی‌لرزد تصریح کرد: عده‌ای اختلاس و خیانت می‌کنند، ولی نظام ما برای خدا است و همه توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند و در یک‌کلام می‌توان گفت: نظام ما، نظام الهی است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به پیام حضور مردم در حماسه ۹ دی بیان کرد: این پیام اعلام ایستادگی مردم پای رهبر انقلاب و نظام است؛ عظمت حماسه ۹ دی چند مؤلفه داشت که باید آن‌ها را درک کنیم چرا که ۹ دی روز بصیرت و هوشمندی مردم ایران است.

وی اولین مؤلفه را شناخت فتنه و ریشه‌های فتنه برشمرد و خاطرنشان کرد: مؤلفه دوم بازیگران صحنه فتنه و سومین آن چگونگی مهار فتنه است که هرکدام از این مؤلفه‌ها خود درس عبرت‌انگیزی است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به آیات سوره مبارکه مجادله گفت: خداوند در این سوره مردم را از لحاظ تشکیلاتی به حزب‌الله و حزب الشیطان تقسیم کرده است، در حزب‌الله دو مشخصه ایمان و تقید به موازین شرعی و ولایت مداری وجود دارد و این حزب به خدا و قیامت ایمان داشته و خلاف موازین شرعی عمل نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید مرز بین مردم و انقلاب مشخص شود اظهار داشت: حمایت جمهوری اسلامی از مبارزان یمن، آل سعود را وحشت‌زده کرده است؛ فتنه‌گران در سال ۸۸ ارزش‌های اسلام و انقلاب را زیر سؤال بردند این در حالی است که ریشه این فتنه در دوچهره‌گی و نفاق بود و در انتخابات ریشه نداشت.

آیت‌الله میرعمادی افزود: کوردلان خیال کرده‌اند که با یک تحرک مردم از صحنه خارج می‌شوند، اما این‌گونه نیست و این مردم سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند و امروز با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی بر تمام مشکلات فائق می‌آیند؛ مدیران و مسئولان نیز امروز باید آستین بالا بزنند و خود را هم‌سطح مردم کنند و از اشرافی‌گری و تجملات دوری کنند.

انتهای پیام/د

ایستادگی پای انقلاب و ارزش‌های آن پیام حماسه ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار