شکست تیم نادرشیمی قم برابرحریف خودباعث کاهش امیدتیم برای صعود شد

شکست تیم بسکتبال نادر شیمی قم برابر حریف خود در پلی آف سوپر لیگ بسکتبال زنان کشورسبب کاهش امیداین تیم به صعود ازپلی آف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بسکتبال قم امسال برای نخستین بار در سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران نماینده دارد و تیم نادر شیمی قم که توانسته از مرحله گروهی سوپر لیگ به پلی آف برسد اکنون در شرایط سختی برای رسیدن به تیم‌های برتر گرفتار آمده است.

نادر شیمی در مرحله پلی آف سوپر لیگ بسکتبال زنان کشور باید در ۲ بازی رفت و برگشت برابر تیم قدرتمند آرارات اصفهان قرار می‌گرفت تا برنده این مسابقه در مجموع بازی‌های رودررو، راهی مرحله نهایی شود اما شکست در بازی رفت، اکنون وضعیت نماینده قم را مختل کرده است.

تیم نادر شیمی قم در بازی رفت برابر تیم آرارت اصفهان در حالی با نتیجه ۷۰ بر ۵۷ نتیجه را واگذار کرد که اکنون برای صعود به مرحله بعد باید در بازی بعد برابر تیم آرارات پیروز شود و در این صورت، کار به بازی سوم و تعیین کننده خواهد کشید.

توان فنی تیم آرارات اصفهان که حاصل به کار گیری برترین‌های بسکتبال اصفهان در بخش زنان است سبب شده کار برای شاگردان نسرین فدایی در این مرحله گره بخورد با این حال نادر شیمی هنوز برای احیای امید خود فرصت دارد و می‌تواند با پیروزی بر تیم اصفهانی، همه چیز را تغییر دهد.

ملیکا وکیلی بازیکن بومی تیم نادر شیمی قم در مورد این بازی گفت: ما در بازی با آرارات اسیر بازی بسیار خوب تیم آرارات شدیم به طوری که به نحو عجیبی همه پرتاب‌های آن‌ها منجر به گل می‌شد و در پرتاب‌های ۳ امتیازی نیز موفق عمل می‌کردند.

وی افزود: یکی از علل عمده شکست ما برابر آرارات اصفهان این بود که توصیه‌های مربیان را در زمین به کار نبستیم در حالی که اگر تیزهوشی بیشتری به خرج می‌دادیم شاید می‌توانستیم سرنوشت دیگری برای این بازی رقم بزنیم اما هنوز چیزی برای نادر شیمی تمام نشده است.

بازیکن تیم نادر شیمی قم گفت: بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم اما می‌توانیم در بازی برگشت این شکست را جبران کنیم. بازیکنان نادر شیمی در روز خوب خود قرار نداشتند و حریف هم به قدری در شوت‌ها دقیق بود که بعید می دانم آمار شوت‌های منجر به گل آن‌ها در لیگ مردان هم ثبت شده باشد.

انتهای پیام/ح

امید تیم نادر شیمی قم برای صعود از پلی آف کمرنگ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار