تهیه کننده برنامه تلویزیونی «فرمول یک»:

هنوز به طرحی برای تغییر دکور نرسیده ایم

افشین حسین خانی گفت: ما پیش از این در پی تغییر دکور و صحنه بودیم، اما هنوز به ایده و طرحی نهایی برای تغییرات نرسیده ایم.

هنوز به طرحی برای تغییر دکور نرسیده ایمافشین حسین خانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «فرمول یک» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص این برنامه تلویزیونی و محتوای اطلاع رسانی آن گفت: با توجه به اتاق فکری که پیش از هر برنامه با گروه برنامه سازی «فرمول یک» داریم، تک تک صحبت هایی که علی ضیاء در قالب کنایه و نقد بیان می کند، از پیش طراحی شده است و در اولین قسمت برنامه با زبانی طنز بیان می کند.

وی در ادامه درخصوص بخش اطلاع رسانی برنامه و بررسی مسائل روز جامعه در این برنامه بیان کرد: ما هر روز براساس رخدادهای کشور و یا پایتخت به پرونده ای اجتماعی و یا اقتصادی می پردازیم  و آن را بررسی می کنیم.

تهیه کننده برنامه های تلویزیونی افزود: در بخش اول برنامه «فرمول یک» نگاهی نقادانه با زبان طنز به مشکلات اجتماع در همه حوزه‌ها داریم که در اتاق فکر برنامه، همه صحبت ها بررسی و طراحی می شود.

حسین خانی در پایان درخصوص تغییرات جدید برنامه تلویزیونی «فرمول یک» اظهار کرد: ما پیش از این در پی تغییر دکور و صحنه بودیم، که هنوز به ایده و طرحی نهایی نرسیده ایم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار