تیم ملی گلف در مسابقات آسیایی اندونزی شرکت می‌کند

رئیس فدراسیون گلف گفت: تلاش می‌شود در جلسه‌ای که این هفته با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت شرایط حضور تیم ملی گلف کشورمان در مسابقات آسیایی اندونزی فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف در مجمع عمومی سالانه هیات گلف استان اردبیل افزود: یکی از علل عدم پیشرفت رشته ورزشی گلف در کشور متاسفانه این است که عده‌ای تصور می‌کنند گلف ورزشی برای افراد پولدار، برخوردار و متمول است.
وی اظهار کرد: باید همه سعی کنیم این نگاه نادرست به این رشته ورزشی عوض شود تا بتوان به جایگاه حقیقی خود در میادین آسیایی و بین المللی رسید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار جهانی ۶۵ میلیون نفر در سراسر دنیا گلف بازی می‌کنند، بیان کرد: رشته ورزشی گلف ۲۰ سال است که در امارات راه اندازی شده است، اما در ایران این رشته ورزشی قدمت ۱۰۰ ساله دارد، اما امروز جایگاه امارات در گلف کجاست و جایگاه کشور ما در این رشته ورزشی کجاست.

وی اضافه کرد: رشته ورزشی گلف در بازی‌های آسیایی و المپیک گنجانده شده و باید تلاش کنیم در میادین بین المللی حضور فعال داشته باشیم.

سعیدی گفت: فدراسیون گلف طرحی را به هیات‌های استانی داده است که بر اساس آن در مرکز هر استان مرکز تخصصی استعداد یابی گلف و پایگاه تمرین این رشته ورزشی ایجاد می‌شود.

رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران افزود: استان اردبیل یکی از استان‌های فعال در رشته ورزشی گلف است و حتی در بخش مینی گلف یکی از قطب‌های مهم در کشور است و در همه مسابقات ورزشکاران این استان حضور موثری دارند.

وی اظهار کرد: استان اردبیل به خاطر موقعیت خاص و شرایط آب و هوایی محلی مناسب برای آماده سازی تیم‌های ورزشی در کشور است و باید همه کمک کنیم این استان در رشته ورزشی گلف هم که دارای استعداد‌های فراوانی است به جایگاه حقیقی خود برسد.

 

انتهای پیام/پ

رئیس فدراسیون گلف در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.