موج اعتراضات در آذربایجان شرقی به حادثه ورزشگاه آزادی

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: فدراسیون فوتبال از اتفاقات ناگوار بازی پرسپولیس و تراکتور سازی اعلام برائت کند.

موج اعتراضات در آذربایجان شرقی به حادثه ورزشگاه آزادیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در نامه اعتراض آمیزی به تاج؛ رئیس فدراسیون فوتبال، واکنش سریع و اعلام برائت این فدراسیون نسبت به بداخلاقی‌های جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی تهران را خواستار شد.

رحیم شهرتی فر همچنین عذرخواهی رسمی باشگاه پرسپولیس، شناسایی تماشاگرنما‌های تیم میزبان و اتخاذ تصمیم جدی فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاقی باشگاه پرسپولیس را درباره اتفاقات ناگوار بازی جمعه گذشته جهت اعلام به افکار عمومی خواستار شد.

محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هم در نامه‌ای اعتراض آمیز به وزیر ورزش و جوانان از وی خواست درخصوص حواشی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس، تصمیمات مناسب و بازدارنده‌ای اتخاذ شود.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی هم با انتشار مصاحبه‌هایی شعار، توهین و فحاشی‌های تماشاگران پرسپولیس را سازمان‌دهی شده خواند.

کاظم شهریاری، عامل اصلی همه این اتفاقات را لیدر‌های باشگاه پرسپولیس دانست که با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، فضای بسیار نامناسبی را در ورزشگاه ایجاد کردند و با تحریک هواداران تراکتورسازی، یک روز تلخ و سیاه را برای فوتبال ایران رقم زدند با این حال از هواداران  خواست اسیر چنین توطئه‌هایی نشوند.


وی از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال خواست با متخلفان این اتفاق تلخ برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

هیئت فوتبال آذربایجان شرقی هم با ارسال نامه شکایت آمیزی به فدراسیون فوتبال، ضمن محکوم کردن حرکت ناشایست تماشاگران پرسپولیس تهران، برخورد قاطع کمیته انضباطی با متخلفان و هتاکان را خواستار شد.

در پایان دیدار دیروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران، لیدر‌های دو تیم با یکدیگر درگیر شده و ۴۱ نفر از هواداران تیم‌ها زخمی شدند.


لیدر‌های تیم تبریزی به عملکرد لیدر‌های حریف اعتراض داشتند و معتقد بودند آن‌ها نتوانسته‌اند جلوی فحاشی هوادارانشان را بگیرند و همین موضوع باعث جنجال شده است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته ۱۷ لیگ برتر فوتبال، عصر دیروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

 

انتهای پیام/ا

فحاشی به تماشاگران تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار