زخمی شدن ۳۱ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در قدس

نظامیان صهیونیست روز شنبه دست کم ۳۱ فلسطینی را در شهر قدس زخمی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد تظاهرات روز شنبه فلسطینی‌ها در شهرک ابودیس در قدس اشغالی در حمایت از این شهر و محکومیت تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به درگیری با نظامیان صهیونیست منجر شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین افزود نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن تظاهرات فلسطینی‌ها به طرف آنان گلوله‌های جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند که به زخمی شدن دست کم ۳۱ فلسطینی منجر شد.

هلال احمر فلسطین افزود نظامیان صهیونیست همچنین به طرف آمبولانس‌های فلسطینی در حین کمک رسانی و مداوای زخمی‌ها در شهرک ابودیس تیراندازی کردند.

تظاهرات گسترده مردم فلسطین بر ضد تصمیم دونالد ترامپ درباره شهر قدس روز جمعه (دیروز) و برای چهارمین هفته متوالی در شهر‌های مختلف در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه برگزار شد.  

شاهدان و منابع محلی همچنین اعلام کردند نظامیان اسرائیلی تظاهرات شنبه شب فلسطینی‌ها را در مرکز شهر قدس بر ضد تصمیم دونالد ترامپ درباره این شهر سرکوب کردند.

شاهدان افزودند نظامیان اسرائیلی با حمله به تظاهرکنندگان فلسطینی در مرکز شهر قدس، تلاش کردند آنان را متفرق کنند.

تظاهرات امشب فلسطینی‌ها در خیابان صلاح الدین ایوبی در مرکز شهر قدس در مخالفت با تصمیم رئیس جمهور آمریکا درباره شهر قدس، به صورت خودجوش برگزار شد و صد‌ها فلسطینی در این تظاهرات شرکت داشتند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌های بر ضد ادامه اشغالگری اسرائیل و حمایت آشکار آمریکا از این رژیم سردادند.

 

انتهای پیام/

 

سرکوب تظاهرات فلسطینیان از سوی نظامیان صهیونیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار