كانكس‌های اهدایی بازیكن والیبال به كرمانشاه رسید

رضا صفایی، بازیکن تیم والیبال کاله آمل در اقدامی خیرخواهانه کانکس‌هایی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زلزله ماه اخیر در استان كرمانشاه شرایط بدی برای اهالی برخی شهرها و روستاهای این استان ایجاد كرد و خراب شدن خانه‌های این مردم موجب شد عده زیادی در چادرها زندگی كنند.

در همین راستا مدتی قبل كمپینی به راه افتاده تا مردم ایران در راستای كمك به هموطنان زلزله‌زده خود ، برای آن‌ها كانكس تهیه كرده تا در سرمای زمستان شرایط بهتری داشته باشند. در این میان ورزشكاران و هنرمندان زیادی تصمیم گرفتند در این راستا اقدام كنند.

رضا صفایی، بازیكن تیم والیبال كاله كه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال ایران در رده‌های سنی مختلف را نیز دارد، یكی از خیرین این اقدام بود. این بازیكن كانكس‌هایی تهیه كرد كه این كانكس‌ها امروز به دست برخی خانواده‌های زلزله‌زده در استان كرمانشاه رسید.

در این میان یكی از بازیكنان تیم والیبال شمس كه اهل كرمانشاه بود و خانواده‌اش در زلزله خانه خود را از دست داده بودند، مورد لطف صفایی قرار گرفت و یكی از این كانكس‌ها به خانواده این بازیكن كه نامش بهنام ابراهیمی و اهل كرمانشاه است، تعلق گرفت.

پیش از این نیز ورزشكاران دیگری در راستای كمك به مردم زلزله زده كرمانشاه اقدام به خرید كانكس و جمع آوری كمك‌های مردمی كرده بودند.

انتهای پیام/

اقدام خیرخواهانه رضا صفایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار