قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

اتمام طرح مسکن مهر، نیازمند بودجه ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی

اصغری‌مهرآبادی گفت: برای اتمام طرح مسکن مهر به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال نیاز است که ۴۰ هزار میلیارد ریال آن مربوط به تامین خدمات زیربنایی است.

اتمام مسکن مهر به سال ۹۸ موکول شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طرح پیشنهادی اتمام مسکن مهر در یک بازه زمانی 2 ساله و یکسان‌سازی نحوه ارائه تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان مسکن مهر در کارگروهی با محوریت بانک مرکزی ارائه شد تا این طرح‌ها به کمیسیون اقتصاد ارائه داده شوند.

وی ادامه داد:‌ دوشنبه در کمیسیون اقتصاد دولت جمع‌بندی کارگروه مطرح و امیدواریم پیشنهاد تصویب شود.

 اصغری‌مهرآبادی با یادآوری اینکه در برخی نقاط مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی واگذار شده که توانایی پرداخت 500 هزار تومان قسط تسهیلات مسکن مهر را ندارند، افزود: در زمان بازگشت سپرده مسکن مهر فشار بسیار سنگینی به متقاضی وارد می‌شود که به دنبال اصلاح آن هستیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که 2.2 میلیون مسکن مهر در کشور داریم که 2 میلیون واحد آن در مرحله اتمام قرار دارد، گفت: برای اتمام طرح مسکن مهر به 100 هزار میلیارد ریال نیاز است که 40 هزار میلیارد ریال آن مربوط به تامین خدمات زیربنایی است.

انتهای پیام/

2 میلیون واحد مسکن مهر در مرحله اتمام قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۱۱ دی ۱۳۹۶
پروژه مسکن مهر رو تمام کنید تو رو خداو خانه های ما رو تحویل دهید
آخرین اخبار