تیم فوتبال استقلال در دریافت کارت زرد به رتبه دوم رسید

تیم فوتبال استقلال در حالی در رقابت های لیگ هفدهم پای گذاشته که این تیم 28 کارت زرد رقابت ها را تا هفته هفدهم به نام خود ثبت کرده است .

تیم فوتبال استقلال در دریافت کارت زرد به رتبه دوم رسیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال در حالی در رقابت های لیگ هفدهم پای گذاشته که این تیم 28 کارت زرد رقابت ها را تا هفته هفدهم به نام خود ثبت کرده است.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا هفته هفدهم رقابت ها 28 کارت زرد را به خود اختصاص داده اند که در این میان آنها چشمی بیشترین رکورد را بدست آورده است.

شاگردان شفر از ابتدای لیگ تا هفته هفدهم در بازی های گوناگون کارت زردهایی را کسب کرده اند که چشمی هافبک آبی ها با بیشترین سهم 2 بار طعم محرومیت را چشیده است.

هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی میان استقلال و استقلال خوزستان برگزار شد که میلاد زکی پور در دقیقه 93 و سجاد شهباززاده مهاجم آبی ها در دقیقه 90 بازی ،2 کارت زرد را برای استقلال ثبت کردند.

هفته سوم مسابقات با برگزاری استقلال و تراکتورسازی به پایان رسید که در میان داریوش شجاعیان با دریافت یک کارت زرد تعداد دریافتی کارت زرد های آبی ها را به عدد 3 رساند.

چهارمین هفته رقابت های لیگ برتر در حالی برگزار شد که استقلال به مصاف تیم سایپا رفت .در این بازی رحمتی و روزبه چشمی با دریافت کارت زرد تعداد آمار دریافتی های استقلال در کارت زرد را به 5 رساندند.

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با برگزاری دیدار استقلال و پدیده به پایان رسید که در این بازی بیت سعید بازیکن سابق آبی پوشان در دقیقه 44 یک کارت زرد را دریافت کرد تا ششمین دریافتی آبی ها در کارت زرد را به خود اختصاص دهد.

در هفته ششم لیگ برتر هم استقلال به مصاف پارس جنوبی جم رفت که در این دیدار فرشید باقری ،حسین حسینی و چشمی ،3 بازیکنی بودند که کارت زرد دریافت کردند و آمار دریافتی را به 9 رساندند.

هفتمین هفته لیگ برتر نیز در حالی برگزار شد که استقلال به مصاف ذوب آهن رفت و در این بازی پادوانی و چشمی دریافت کنندگان کارت زرد از سوی داور بودند تا این آمار به 11 برسد.

همچنین هشتمین هفته رقابت های لیگ برتر هم در حالی برگزار شد که استقلال در این هفته به مصاف سپید رود رشت رفت و دریافت کنندگان کارت زرد در این دیدار مجید حسینی و خسرو حیدری مدافعان استقلال بودند تا دریافتی کارت ها به 13 برسد.

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته نهم در برابر فولاد به میدان رفت که در این مسابقه چشمی تنها بازیکنی بود که از سوی داور کارت زرد دریافت کرد.

دهمین هفته رقابت های لیگ برتر میان 2 تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد که در این بازی استقلالی ها بیشترین سهم را در دریافت کارت زرد مقابل سرخ پوشان داشتند. وریا غفوری ،زکی پور ،باقری ،ابراهیمی ،چشمی ،اسماعیلی و شجاعیان ،7 بازیکنی بودند که کارت زرد دریافت کردند .

هفته یازدهم لیگ برتر هم با برگزاری دیدار استقلال و نفت تهران به پایان رسید که فرشید باقری تنها دریافت کننده کارت زرد در این بازی بود.

هفته دوازدهم مسابقات هم میان استقلال و سیاه جامگان برگزار شد که در این بازی اسماعیلی و مهدی قائدی 2 بازیکنی بودند که آمار دریافتی کارت زرد های آبی پوشان را ارتقا دادند.

در نهایت استقلالی ها از هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ آمار دریافتی کارت زرد نداشتند تا جایی که مجدد آبی پوشان در هفته شانزدهم لیگ برتر زمانی که مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفتند زکی پور تنها دریافت کننده کرت زرد بازی بود.

استقلالی ها همچنین در هفته هفدهم نیز مقابل استقلال خوزستان 3 کارت زرد دریافت کردند که این کارت ها به نام بازیکنانی همچون چشمی ،جباروف و محسن کریمی به ثبت رسید تا تعداد دریافتی های آبی پوشان به رقم 28 برسد.

بدین ترتیب استقلالی ها با دریافت 28 کارت زرد تا به هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به نوعی بیشترین سهم را در کنار تیم هایی همچون استقلال خوزستان ،پدیده،فولاد،سیاه جامگان در دریافت کارت زرد داشته است.

انتهای پیام/

28 کارت زرد سهم استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار