خداکرمی:

تخریب اموال عمومی یک عمل ضد اجتماعی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اموال عمومی یک حرکت ضد اجتماعی است و این حرکت نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

تخریب اموال عمومی یک عمل ضد اجتماعی استناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حوادث شب گذشته تهران اظهار داشت: من از ماهیت این اعتراضات اطلاعی ندارم اما آنچه مهم است این است که ما از منافع شهر و کشورمان دفاع و مراقبت کنیم.

وی افزود: یکی از این منافع در حوزه شهری وسایل و ساختمان های عمومی شهر اعم از اتوبوس ، معابر و ساختمان های دولتی است.

خداکرمی با بیان اینکه تخریب اموال دیگران یک عمل ضد اجتماعی است، گفت: قطعا کسی که منافع شهروندان خود را با تخریب اموال عمومی تهدید می کند برایش آسیب رساندن به اموال مهم نیست و این یک عمل ضد اجتماعی خواهد بود.

وی ادامه داد: صحبت کردن با روش های خشونت آمیز مانند آتش زدن و تخریب اموال عمومی به نظر می رسد یک حرکت ضد اجتماعی باشد و این شیوه صحبت کردن نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

عضوشورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جوانان می توانند هیجان های خود را کنترل کنند، گفت: من ازهمه عزیزان به خصوص جوانان در خواست می کنم در مسیر مطالبات خود از تخریب اموال عمومی برای اهداف زود گذر، خود را کنترل و از اموال شهروندان مراقبت کنند.

انتهای پیام/

توصیه عضو شورای شهر به جوانان برای پیگیری مطالباتشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
خوب این اموال عمومی حق همه شهروندان که
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۱:۳۰ ۱۰ دی ۱۳۹۶
درود بر این عضو شورای شهر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۵ ۱۰ دی ۱۳۹۶
چرا تلگرام واینستاگرام قطع شده است لطفا پاسخگو باشید
آخرین اخبار