افتتاح دفتر خانه مطبوعات در خراسان جنوبی

دفتر خانه مطبوعات خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی در بیرجند افتتاح شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ظهر امروز محبی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم افتتاح دفتر خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت:خانه مطبوعات در استان خراسان جنوبی با توان وعزمی جزم وارد میدان شوند وبرنامه‌هایشان در خور شأن همکاران باشد.


وی افزود: فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی آمادگی دارد یک قطعه زمین در مجاورت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار خانه مطبوعات خراسان جنوبی قرار دهد تا ساختمان خود را احداث کنند.


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 125 نفر عضو خانه مطبوعات در استان خراسان جنوبی هستند، گفت: رسانه‌ها باید با خانه مطبوعات همکاری کنند تا سبب دلگرمی شود.


قربانی،رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر دوره‌های خبرنگاری با همکاری استانداری خراسان جنوبی در حال برگزاری است که در برنامه داریم این دوره‌ها در شهرستان‌ها هم برگزار شود.


وی با بیان اینکه نمایندگی خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی در آینده نزدیک در شهرستان طبس راه‌اندازی می‌شود،افزود:دفتر خانه مطبوعات استان خراستان جنوبی در حال حاضر در یک محیط موقتی در مساحت کمتر از 100 متر مربع در قالب دو اتاق راه‌اندازی شده است.


قربانی، با بیان اینکه خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی بیش از هر چیز دیگری به هم صدایی و همگرایی اعضا و خبرنگاران نیاز دارد،گفت: حفظ حرمت و تکریم خبرنگار در جلسه های اداری و کاری برای خانه مطبوعات خراسان جنوبی یک اصل است.
انتهای پیام/ب


برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری در شهرستان‌های خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.