پایان دومین دوره کارگاه مقدماتی بازیگری تئاتر درحوزه هنری آذربایجان غربی

دومین دوره کارگاه مقدماتی بازیگری تئاتر(ازآموزش تا تولید) حوزه هنری آذربایجان غربی با برگزاری آزمون تئوری و عملی به کارخود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در دومین دوره کارگاه مقدماتی بازیگری تئاتر که با حضور 20 نفر از هنرجویان برگزار گردید مبانی هنر نمایش, سبک ها و شیوه های اجرا , تاریخ هنرهای نمایشی, بازیگری درتئاتر و سبک های هنرهای نمایشی با حضور «پدرام رحمانی» مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و از فعالان و کارگردانان برجسته تئاتر درآذربایجان غربی در قالب 12 جلسه  تدریس شد.

 

مسئول واحدآموزش و پژوهش حوزه هنری استان , هدف از برگزاری این دوره های هنری را کشف و پرورش استعدادهای جوان و جدید در رشته های مختلف هنری بیان کرد و اظهارداشت : آموزش اصولی و مدیریت صحیح فرآیند پرورش استعداد ها مسئله ای بسیار مهم و حیاتی است که بایستی به آن توجه خاص کرد.

 

جوادرستم زاده افزود : حوزه هنری استان آذربایجان غربی درراستای رسیدن به این هدف مهم و سیاستها و رسالتهای فرهنگی خود , دوره های مختلف هنری را طی سال جاری برگزار می نماید و درپی کشف استعداد های نو و برنامه ریزی درقالب تولیدات فاخر فرهنگی می باشد.

 

نخستین دوره کارگاه مقدماتی بازیگری تئاتر(ازآموزش تا تولید) درتابستان سال جاری درحوزه هنری آذربایجان غربی برگزار گردیدکه هنرجویان این دوره با اجرای چهارعنوان نمایشنامه درقالب فستیوال «نمایشنامه خوانی سپید» طی روزهای دوازدهم و سیزدهم دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات حوزه هنری آذربایجان غربی برای نخستین بار برروی صحنه می روند.

انتهای پیام/ع

پایان دومین دوره کارگاه مقدماتی بازیگری تئاتر درحوزه هنری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.