نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی :

دشمنان از بسیجیان می ترسند

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم گفت : بسیجیان نیروهای انقلابی هستند و دشمن از این قشر می‌ترسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با فرماندهان و مسئولان پایگاه‌ها و گروه‌های مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان ضمن اشاره به نقش و تأثیرگذاری بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت : بسیج دانشجویی به‌عنوان یک تشکل انقلابی همواره برای ضدانقلاب خار در چشم است چراکه نقش مهم و تأثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها دارد.

وی بابیان اینکه دانشجویان باید از اطلاعات جامعه آگاهی داشته باشند، افزود: یکی از کارهای که باید به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود ظرفیت‌سازی در بین دانشجویان است که تاکنون مورد غفلت قرارگرفته لذا جوانان ما به‌عنوان مدیران آینده کشور سهم بزرگی در رشد و ارتقا علمی، آموزشی جامعه دارند و باید تلاش کنند این سهم را به‌خوبی ادا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور جوانان در آن اشاره کرد و اظهار داشت : در این دوران شاهد پیروزی‌ها و معجزات فراوانی بودیم که همه روزش برای ما درس بود چراکه به پیروزی‌های بزرگی ختم شد.

حسن بیگی از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان قدرت برتر منطقه یادکرد و بیان داشت : همه موظف به رعایت خطوط قرمز هستیم که ولایت‌فقیه محسوب می‌شود لیکن باید گفت ما می‌بایست تابع رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به‌ضرورت الگوپذیری جوانان از سربازان اسلام، تصریح کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی افتخار جمهوری اسلامی ایران و دنیای اسلامی است و نام و یاد او در جهان می‌درخشد چراکه وی در خط ولایت و جبهه مقاومت و در کنار دیگر نیروها در مقابله با نیروهای تکفیری و تروریستی جانانه ایستاده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مسائل خارجی و بین‌المللی نیز اشاره کرد و اظهار داشت : بدهکاری آمریکا درگذشته رقمی معادل ۱۷هزار میلیارد دلار بود که اکنون این رقم به ۲۱هزار میلیارد دلار افزایش‌یافته و لذا این کشور به‌جای دخالت در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه و همراه شدن با حامیان تروریست به دنبال حل مشکلات مالی کشور خود باشد.

حسن بیگی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بالغ‌بر یک میلیون نفر رزمنده کفن پوش دارد و اگر تروریست‌ها و حامیان آنان یعنی امریکا، اسرائیل و عربستان دست از پا خطا کنند، طومارشان پیچیده خواهد شد.

انتهای پیام / ذ


جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار