حمایت از دانش آموزان کم برخوردار با توزیع کتاب های کنکوری

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع رایگان بیش از 16 هزار کتاب کنکوری در بین دانش آموزان کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 16 هزار و 801 کتاب کمک درسی کنکوری با همکاری بنیاد علوی به صورت رایگان در بین دانش آموزان کم برخوردار 21 منطقه آموزش و پرورش خوزستان توزیع گردید.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح علمی و ارتقای کنکور دانش آموزان مناطق محروم و کم تر توسعه یافته در سال تحصیلی جاری تعداد 4 هزار و 686 بسته کتاب های کنکوری توزیع شد، بیان داشت: این کتاب ها از انتشارات گاج و مبتکران تهیه شده است، تعداد یک هزار و 732 بسته کتاب در بین دانش آموزان پایه دهم توزیع گردید و همچنین تعداد یک هزار و 665 بسته کتاب برای دانش آموزان کم برخوردار پایه یازدهم استان در نظرگرفته شد.

تقی زاده تصریح کرد: دانش آموزان کم برخوردار شاغل به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نیز تعداد یک هزار و 289 بسته کتاب دریافت کردند، در مجموع 16 هزار و 801 جلد کتاب کنکوری در بین دانش آموزان کم برخوردار همه مقاطع تحصیلی تحت عنوان طرح بنیاد علوی توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه این کتاب ها با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال تهیه شدند، اظهار داشت: بنیاد علوی بنا بر رسالت خود در توجه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش این کتاب های کنکوری را در بین 15 هزار و 190 دانش آموز کم برخوردار استان توزیع کرد.

گفتنی است؛ آمار دانش آموزان تحت پوشش بنیاد از 9 هزار نفر در سال تحصیلی 96-1395 به 15 هزار و 190 نفر در سال تحصیلی جاری افزایش یافته که حدود 77/68 درصد رشد را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی دانش آموزان کم برخوردار از کتاب های کنکوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۰:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سلام من توان خرید کتاب های کنکور رو ندارم میشه کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس شفیع زاده
۲۰:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام من اهل آذربایجان غربی شهر خوی منطقه زلزله زده قطور روستا کفچرین هستم من توان مالی ندارم کتاب بخرم که ادامه تحصیل کنم من امسال کنکوری هستم رشته ام انسانی هستم من از شما عاجزانه میخوام کتاب کنکور انسانی برام بدید
Iran (Islamic Republic of)
میرکاظمی
۱۲:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
کتاب اهدایی کنکور نظام قدیم اهدایی کجا باید تماس بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۵:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۷
من به دلیل بضاعت مالی توان ادامه تحصیل وخرید کتاب های اموزشی ودرسی را ندارم و از بیشتر کلاس درسی محرومم کلاس دهم رشته تجربی ام از شما عاجزانه خواهشمندم که به من در پیشرفت و ادامه تحصیل کمک کنید