عظیمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت مسکن افزایش نمی‌یابد/ احداث 5 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی کشور قیمت مسکن رشد نمی‌یابد.

قیمت مسکن افزایش نمی‌یابد/ احداث 5 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلولحمیدرضا عظیمیان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رشد معاملات مسکن در تهران، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد که قیمت پایه مسکن با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور با شیب ملایمی در حال افزایش است.

وی افزود: آمارهای ماه گذشته حاکی از رشد قیمت مسکن با شیب ملایم است که این افزایش قیمت ناشی از اوضاع اقتصادی و نرخ سپرده بانک‌ها است.

عظیمیان تأکید کرد: با توجه به کاهش سود سپرده بانک‌ها بیشترین سپرده‌ها و سرمایه‌ها به سمت بازار مسکن هدایت می‌شود که  این می‌تواند خبر خوشی برای متقاضیان مسکن باشد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تصریح کرد:  با توجه به اوضاع اقتصادی کشور قیمت مسکن تا چند ماه آینده افزایش نمی‌یابد.

وی در ادامه از امضای تفاهمنامه سه جانبه بین بنیاد مستضعفان، سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن خبر داد و گفت: با انعقاد این تفاهمنامه خانواده‌های دارای دو معلول به زودی صاحبخانه می‌شوند.

عظیمیان با بیان اینکه سازمان ملی زمین و مسکن متولی اهدای زمین در این تفاهمنامه است، گفت: تا به  امروز 2000 واحد مسکونی به این خانواده‌ها تعلق گرفته و 5000 واحد مسکونی دیگر در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خداوکیل باید هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی شود تا این خانواده ها را صاحب خانه کنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
این ادمای بدبخت سه تا ضامن کسر حقوق از کجا بیارند؟مگه بصورت مکتوب به شرکتهای عمران و مادر و انبوه ساز ننوشتید.مددجویان از خدمات زیر بنایی معافند.پس چرا من سه تا نامه به شما نوشتم که تو فولاد شهر از من معلول حتی دیر کردشم گرفتند و شما توجهی نکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مسکن افزایش نخواهد داشت !پس من خواب می بینم قیمت ها افزایش پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
آقا کسی نباید دنبال گرونی مسکن باشه باید دنبال رونق مسکن باشیم چون اشتغال زایی خیلی خوبی داره
اگر مسکن گرون بشه فقط بازار قفل میشه اینو هیچ کس نمی خواد ولی با رونق ساخت و ساز حداقل جونااا میرن سر کار ...
Iran (Islamic Republic of)
حسن بدل
۱۲:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
1- حذف بنگاه های املاک یا به عبارت دیگر پناه گاه دلالان ثابت و سیار که معلوم نیست یک قطعه زمین یا یک واحد خانه در هر ساعت به چند نفر فروخته می شود.

2- حذف قولنامه های قدیمی و سنتی و دست نویس که این شیوه کار اصلاً برای دولت قابل کنترل نیست ودراین روش هیچ کس یک ریال عوارض یا مالیات یاارزش افزوده پرداخت نمی کند.

3-اجرایی کردن وبه رسمیت شناختن قولنامه 22برگی اینترنتی که دولت بتواند کنترل کندوهم چنین مراجع قضایی این قولنامه معتبر را به رسمیت بشناسد.

4-وام های که دولت برای مردم با هر روشی که می پردازد به صورت مستقیم یا غیر مستقیم نسیب دلالان نشود. که بد بخت کارمند باید حداقل 10 یا 15 سال اقساط بپردازد.
Germany
حسین
۱۰:۳۲ ۱۳ دی ۱۳۹۶
ده درصد افزایش داشته بلکم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
اونقدر گفتین افزایش قیمت مسکن داریم که مردم رو ناامید کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۳ دی ۱۳۹۶
قيمت مسكن هاي شخصي افزايش داشته و خواهد داشت مخصوصا با اين آشوبها که سپرده گزاران به بانكها هجوم آورده و سپرده هاشان را خارج مي كنن يكي از معضلات بزرگ كشور همين بانكها هستن با سود سپرده و تسهيلات وحشتناك كمر اقتصادي مملكت را خم كرده اند.
آخرین اخبار