عبداللهی: بخشی از بدهی های استقلال پرداخت شده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بدهی ها مشخص شده و خیلی از طلب کاران برای تعیین و تکلیف مطالباتشان به باشگاه آمدند و اینکه اعلام شده بدهی ها پرداخت نشده صحت ندارد.

عبداللهی:تکلیف پرداخت بدهی های استقلال مشخص شدنصراله عبداللهی در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه یوسف نژاد عضو فراکسیون ورزش مجلس اعلام کرده که بدهی های استقلال و پرسپولیس پرداخت نشده است، گفت: در ابتدا باید بگویم بدهی ها مشخص شده و خیلی از طلب کاران برای تعیین و تکلیف مطالباتشان به باشگاه آمدند. بنابراین در این زمینه مشکلی نیست و اینکه اعلام شده بدهی ها پرداخت نشده صحت ندارد.

او ادامه داد:تا جایی که من شاهد بودم طلبکارانی همچون مرفاوی ،غلام نژاد و خیلی دیگر از بازیکنان و مربیان سابق استقلال وضعیت مطالباتشان مشخص شده و مقداری از طلب های خود را گرفته اند و مابقی نفرات نیز قرار شد در توافق حاصل شده در زمان مقرر مطالبات خود را دریافت کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال افزود: با تلاش شبانه روزی مدیر عامل باشگاه تمامی اقدامات لازم برای تسویه حساب با بازیکنان و مربیان سابق صورت گرفته و استقلال در پرداخت بدهی ها کوتاهی نداشته است و در آینده نیز مطالبات افراد توافق شده را هم پرداخت می کند.

انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره پرداخت بدهی های استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.