آیت الله دری نجف آبادی:

برهم زدن امنیت کشور خواست فتنه گران است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: هرج و مرج طلبی، خسارت زدن به اموال عمومی برهم زدن نظم و امنیت کشور، خواست اسرائیل، آمریکا و آل سعود و وهابیت تکفیری است.

مردم فهیم هوشیار باشند/ هرج و مرج طلبی و خسارت به اموال عمومی خواست دشمنان است

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: مردم فهیم با هوشیاری حرکت کنند و جوانان و نوجوانان که تحت تاثیر قرار گرفته اند هوشیار باشند و کاری نکنند که خلاف شرع، قانون و اخلاق و مصلحت باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: استان مرکزی استان امام خمینی، استان آفتاب و استان بیش از ۶ هزارو ۲۰۰ شهید سرافراز گلگون کفن و عزت آفرین است و از مردم عزیز این استان خواهش می‌کنیم در چهارچوب موازین و معیار‌های شرعی و قانونی و اخلاقی عمل بکنند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که مردم مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، اما همه باید از مجاری قانونی دنبال شوند و تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های مزدور و فاسد و ... قرار نگیریم یا افراد فریب خورده جوانان عزیز مارا تحت تاثیر قرار ندهند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اگر اینگونه شود وامنیت و نظم عمومی و اجتماعی به خطر بیفتد، و حدت ملی آسیب ببیند و عده‌ای فرصت طلب سوء استفاده کنند و دشمن شاد بشویم و دوستان آزرده و غمگین شوند این صد درصد بر خلاف مصالح ملی، امنیت ملی، و عزت ملی اقتدار ملی است.

وی با بیان اینکه باید مواظب باشیم در دام فتنه گر‌ها و افراد فاسد قرار نگیریم تصریح کرد: هرج و مرج طلبی، خسارت زدن به اموال عمومی برهم زدن نظم و امنیت کشور، خواست دشمنان، اسرائیل، آل سعود و وهابیت تکفیری و آمریکایی جنایتکار است که از این اغتشاشات و فتنه گری‌ها حمایت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

صحبت های نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درباره تجمع های غیرقانونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.