معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری های کشور؛

از سال 82 تاکنون 13 هزار میلیارد تومان به دهیاران کشور پرداخت شده است

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور گفت:با هدف بسترسازی مناسب روستاهای کشور از سال 82 تاکنون 13 هزار میلیارد تومان توسط این سازمان به دهیاران کمک مالی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،سعیدرضا جندقیان ظهر امروز در نشست دهیاران شهرستان مهاباد که با حضور مدیر کل امور شهری و روستایی آذربایجان غربی ،نماینده مردم ماباد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار مهاباد و اعضاء شوراهای روستایی،بخشداران و نیز دهیاران این شهرستان تشکیل یافته بود،گفت:به منظور دست‌یابی به یک روستای آباد و نیز رفع برخی مشکلات، دهیاران و روستا نشینان باید از توانمندی‌های موجود منطقه و روستای خود بهره برده و با اتکاء به داشته های خود در کنار دریافت کمک های دولت نسبت به پیشبرد اهدافی همچون ارتقاء سطح زندگی و نیز تهیه امکانات لازم،اقدام کنند.
وی ادامه داد:دریافت تسهیلات به تنهایی توسعه را به‌همراه نخواهد داشت بلکه این تغییر رویکردها از سوی دهیاران و روستائیان است که می‌تواند در این راه بسیار موثر باشد.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های کشور همچنین گفت:از ابتدای تاسیس سازمان دهیاری‌ها تاکنون بیش از 13 هزار میلیارد تومان به دهیاران کشور بودجه پرداخت شده است.
جندقیان به پرداخت تسهیلات به روستائیان نیز اشاره کرد و گفت:با هدف ساخت و ساز و مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی و همچنین سایر موارد تا به امروز 50 میلیارد تومان تسهیلات به روستائیان کشور اعطاء شده است.
وی توجه به امنیت شغلی دهیاران و همچنین پیگیری لایحه دهیاری‌ها را ز جمله اقدامات موثری برشمرد که در دستور کار این سازمان قرار دارد.
پرداختن به مشکلات دهیاران و همچنین برنامه ریزی برای رفع این مشکلات از جمله برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/ع

اعطای تسهیلات به دهیاریهای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.