نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و جواب محکمی به اغتشاش‌گران می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی، با محکومیت اتفاقات اخیر در برخی شهر‌های استان لرستان توسط آشوبگران اظهار داشت: پیروز‌های اخیر انقلاب اسلامی در سطح منطقه به‌ویژه نابودی داعش با محوریت ایران سبب شده استکبار جهانی دنبال کم‌رنگ جلوه دادن این پیروزی‌ها و به خیال باطل خود درصدد انتقام از ملت ایران باشند.

وی افزود: استکبار جهانی به خیال خود فکر کرده که با حمایت از گروه‌های ضدانقلاب و منافق می‌تواند در کشور و استان ولایت مدار لرستان مشکلی ایجاد کند، اما نمی‌داند که مردم جواب محکمی به آن‌ها خواهند داد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در اینکه مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند شکی نیست و مسئولان باید مشکلات مردم را حل کنند، اما مردم انقلابی ایران و استان ولایت مدار لرستان بدانند که ضدانقلاب دنبال سوءاستفاده است.

وی بیان کرد: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و نمی‌گذارند دشمنان ایران اسلامی به اموال مردم و کشور خسارت وارد کرده و سبب شادی دشمنان شوند.

میرعمادی با اشاره به خسارت‌هایی که اغتشاش‌گران به مردم و بیت‌المال زدند تصریح کرد: آن‌هایی که خساراتی به اموال شخصی و عمومی وارد کرده و سبب ناامنی و خلل در کسب‌وکار مردم و ایجاد نگرانی شدند قطعاً جیره‌خوار آمریکا، استکبار جهانی و برخی کشور‌های خائن منطقه هستند و قطعاً ملت باشعور و بصیر ایران چنین کار‌هایی نخواهند کرد.

وی با اشاره به سابقه انقلابی و ولایتمداری استان لرستان گفت:، چون لرستان همیشه استانی انقلابی و ولایتمدار بوده، عده‌ای جیره‌خوار استکبار جهانی از خارج لرستان به استان آمده تا آشوب و اغتشاش ایجاد کنند، اما مردم شهیدپرور استان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ان‌شاالله در روز‌های آتی مردم بار دیگر با حضور خود در میدان پاسخی قاطع به آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود خواهند داد و طومار نوچه‌های آن‌ها را درهم می‌پیچند.

وی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاش‌گران افزود: مردم از دستگاه قضا، نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های امنیتی و مربوطه می‌خواهند هرچه سریع‌تر با قاطعیت با آشوب گران برخورد کرده و اجازه ندهند بیش از این به اموال مردم و عمومی خسارت وارد کنند.

انتهای پیام/د

مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.