برنامه نود یازدهم دی ماه ۹۶

ماجرای تمام نشدنی البسه تیم ملی فوتبال/ بازیکنی که خود را برادر زاده نماینده مجلس جا زد!

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و ساعت ۲:۱۰ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه یازدهم دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سوال پیامکی برنامه امشب در مورد پیش بینی نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز بود.

ماجرای تمام نشدنی البسه تیم ملی فوتبال/ بازیکنی که خود را برادر زاده نماینده مجلس جا زد!

گزیده ای از مهمترین بخش های برنامه امشب پخش شد.

خلاصه ای از بازی تیم های پیکان و پارس جنوبی جم روی آنتن رفت.

سپس گزیده بازی نفت آبادان و سایپا پخش شد.

بخش بعدی برنامه به معرفی« ترین های هفته هفدهم لیگ برتر» اختصاص داشت.

برنامه نود یازدهم دی ماه ۹۶

 سپس خلاصه دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران روی آنتن رفت.

 صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم استقلال تهران در گفتگویی ضبط شده در مورد دریافت مطالباتش از این باشگاه گفت: من از استقلال طلب مالی داشتم اما با اینکه چهار یا پنج مدیرعامل در این باشگاه عوض شد هیچ یک از مدیران با من تسویه حساب نمی کردند. 7 سال بود که می گفتم طلبم را پرداخت کنید اما متاسفانه گوش کسی شنوا نبود.

وی ادامه داد: آخرین بار اعلام کردم که اگر طلب من پرداخت نشود مجبور می شوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهم، پس از این مسئله مسئولان باشگاه اعلام کردند تنها می توانیم 50 درصد از قرارداد تو را پرداخت کنیم و من به آنها گفتم پس بقیه پول من چه می شود؟ سپس ترجیح دادم که کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان اتفاقات بگذارم. پس از آن مدیران استقلال با من تماس گرفتند و گفتند بیا تا قضیه را حل کنیم و تمام مطالبات مرا پرداخت کردند و خوشبختانه پرونده بسته شد.

مرفاوی افزود: پس از این ماجرا برخی مرا متهم به بی تعصبی کردند و خواستند مرا مقابل هواداران استقلال قرار دهند. نمی خواستم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهم اما باور کنید اگر این کار را نمی کردم طلب هایم پرداخت نمی شد.

برنامه نود شروع شد

 یدالله جهانبازی کارشناس داوری برنامه امشب بود.

کارشناسی داوری دیدارهای پیکان مقابل پارس جنوبی جم، نفت آبادان برابر سایپا و استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران پخش شد.

ماجرای تمام نشدنی البسه تیم ملی فوتبال/ بازیکنی که خود را برادر زاده نماینده مجلس جا زد!

 سپس آیتم نود درجه روی آنتن رفت.

آیتمی با موضوع بررسی کارنامه گلزنی علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم پخش شد.

جواد تن زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت روی خط برنامه آمد و در مورد آخرین وضعیت این باشگاه گفت: از روز هفتم دی من باشگاه را در اختیار گرفته ام و قرار است کلیه هزینه های تیم را پرداخت کنم. ابتدا یک شورای راهبردی تشکیل دادیم و احساس کردیم که تیم به شوک احتیاج دارد به همین دلیل علی کریمی که اسطوره فوتبال ایران و آسیا است را به عنوان سرمربی سپیدرود معرفی کردیم.

وی افزود: با توافقی که با علی کریمی داشتیم همه امور فنی تیم از جمله جذب بازیکنان بر عهده کادرفنی گذاشته شد و ما در کار کریمی و دستیارانش مداخله نمی کنیم.

سپس امید روانخواه سرمربی سابق تیم سپیدرود روی خط آمد و در مورد علت اصلی جدایی اش از این تیم گفت: تغییر سرمربی در هر تیم امری طبیعی است اما نوع تغییرات باید منطقی و صحیح باشد.

وی ادامه داد: روزی یک بازیکن با من تماس گرفت و گفت من فامیل محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستم و اکنون با تیم نفت تهران تمرین می کنم، می خواهم به تیم سپیدرود بیایم. من هم گفتم می توانی به تمرینات بیایی و تست بدهی، این بازیکن به تمرینات آمد اما من او را قبول نکردم، گویا مسئولان جدید تیم به دلیل اینکه آن بازیکن با نماینده مجلس نسبت خانوادگی داشته با او قرارداد امضا کرده بودند و به همین دلیل نیز من که با حضور این فرد در تمرینات مخالف بودم از تیم کنار گذاشته شدم. البته حتی اگر قرارداد هم ثبت نشده باشد ماهیت کار دوستان تغییری نمی کند.

تن زاده در پاسخ به صحبت های روانخواه تصریح کرد: ما قراردادی با آن بازیکنی که خود را فامیل نماینده مجلس معرفی کرده نبسته ایم و من از اظهارات روانخواه تعجب می کنم.

وی افزود: بازیکنان زیادی به ما معرفی می شوند اما در تیم ما درباره جذب بازیکن کادرفنی نظر می دهد و من حضور این فرد در تیم سپیدرود مطلع نیستم، بهتر است افرادی که از باشگاه کنار گذاشته می شوند چنین مسائلی را مطرح نکنند.

آیتمی در مورد بازی خاطره انگیز تیم های پاس تهران و پرسپولیس پخش شد. حسن رودباریان دروازه بان سابق تیم ملی و پاس تهران به مرور خاطرات آن دیدار پرداخت.

رودباریان همچنین گفت که این روزها در خارج از کشور مشغول گذراندن کلاس های مربیگری است.

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس روی خط آمد و با تکذیب شائبه به وجود آمده درباره داشتن نسبت خانوادگی با بازیکنی که ادعا کرده بود فامیل اوست و می خواست به تیم سپیدرود برود گفت:من هیچ برادرزاده ای که اهل فوتبال نباشد و مسئولان باشگاه ها نباید به این راحتی به افرادی که خود را فامیل نمایندگان مجلس جا می زنند اعتماد کنند. البته من این شخص را می شناسم، او فردی است که در یکی از روستاهای جهرم سکونت دارد اما اینکه مدعی شده که با من نسبت خانوادگی دارد اشتباه است و قطعا مرتکب تخلف شده است.

سپس علی نظرمحمدی سرمربی اسبق تیم سپیدرود رشت روی خط آمد و وجود هر گونه تخلف و پول گرفتن از بازیکنان در زمان حضورش در این تیم را تکذیب کرد.

بخش بعدی برنامه به بررسی تغییرات مدیریتی در باشگاه نفت تهران اختصاص داشت و بازیکنان این تیم از جمله محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری، حامد آقایی، احمد آل نعمه و محمد نصرتی از بلاتکلیفی این باشگاه انتقاد کردند.

خلاصه دیدارهای نفت تهران و فولاد خوزستان و همچنین گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان پخش شد.

در ادامه برنامه، آیتمی در مورد البسه تیم های ملی فوتبال ایران و عقد قرارداد با آدیداس داده شد روی آنتن رفت و امیر عابدینی معاون سابق اقتصادی فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداختند.  

عادل فردوسی پور به انتقاد از عملکرد مدیریتی حمیدرضا جهانیان مالک سابق باشگاه نفت پرداخت.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران روی خط برنامه آمد و درباره ماجرای البسه تیم های ملی گفت: پیراهن تیم ملی آلمان فروشی میلیاردی در این کشور دارد و این به دلیل ثباتی است که آنها برای البسه تیم ملی کشورشان ایجاد کرده‌اند.

برنامه نود یازدهم دی ماه ۹۶ 

وی افزود: در خرداد سال 95 پیراهن تیم ملی از جیووا به آدیداس تغییر کرد، در آن زمان با آدیداس مذاکره کردیم و برنامه داشتیم در کار چهار ساله به ثبات برند برسیم اما آدیداس این موضوع را نپذیرفت.

 ساکت ادامه داد: قرارداد چهار ساله با آدیداس به یک ساله تبدیل شده اما امیدواریم که بتوانیم این قرارداد را تمدید کنیم. فعلا قرار است تا پایان جام جهانی 2018 روسیه با این شرکت همکاری کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه حسین هدایتی ادعا کرده که بخشی از پول البسه ادیداس تیم ملی را داده گفت: در مرحله اول در یک مقطعی هدایتی این پول را پرداخت کرد اما پس از انجام 2 بازی تیم ملی تا به امروز آدیداس پیراهن ها را رایگان داده است.

 گزیده ای از دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به همراه صحبت های بازیکنان و مربیان پخش شد.

سپس خلاصه دیدار سپاهان اصفهان و پدیده مشهد پخش شد و بعد از آن گزیده بازی مشکی پوشان خراسان و سپیدرود رشت روی آنتن رفت.

محمد جواد پاینده مدیر رسانه ای تیم تراکتورسازی تبریز روی خط برنامه آمد و خواستار برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با لیدرهای متخلف شد.

کارشناسی داوری دیدارهای نفت تهران و فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و پدیده مشهد،پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و همچنین مشکی پوشان و سپیدرود پخش شد.

سپس آیتم از نود تا نود روی آنتن رفت.

در پایان، حدود 45 درصد از شرکت کنندگان نظرسنجی به پیروزی استقلال برابر تراکتورسازی رای دادند، حدود 23 درصد گزینه مساوی را انتخاب کردند و بیش از 30 درصد نیز به پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال رای دادند.

ماجرای تمام نشدنی البسه تیم ملی فوتبال/ بازیکنی که خود را برادر زاده نماینده مجلس جا زد!

برنامه نود ساعت 2:10 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

انتهای پیام/

برنامه نود یازدهم دی ماه ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۲ دی ۱۳۹۶
یعنی چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
من عاشق فوتبالم
آخرین اخبار