لحظه به لحظه با بورس:

شاخص بورس در پایان معاملات صعود کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۸.۳۳ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۴۱ واحدی رسید.

شاخص بورس به ارتفاع ۹۶ هزار واحدی رسیدبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۳.۱۲۶ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۳۳۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۱۵ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱۳۸ میلیارد سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فملی، فارس، شبندر، فولاد، شپنا، پارسان با روند صعودی و نماد مصف‌ها با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس درآغاز معاملات با ۳۰.۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۵۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۸۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹۹ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۹۲.۳۴ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۴۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۰۶ میلیون سهم طی ۵۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارسان، فملی، فخوز، شبندر با روند صعودی و نماد ونوس، سصفها، فولاد با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۶۰.۱ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۵۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷۹ میلیون سهم طی ۳۸ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس افت کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۳۸.۳۳ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۴۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۶۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارسان، فملی، فخوز، وغدیر، وبملت، مبین با روند صعودی و نماد ونوین با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸۰.۲ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۵۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۳۳ میلیون سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار