هفته بیست و دوم لیگ جزیره؛

منچسترسیتی - واتفورد /نیش زنبور به شاگردان گواردیولا

تیم فوتبال منچسترسیتی در چارچوب روز دوم از هفته بیست و دوم لیگ برتر جزیره به مصاف واتفورد می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جزیره قرار است امشب «سه شنبه» چهار دیدار برگزار شود که در مهم‌ترین بازی تیم صدرنشین منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف واتفورد می‌رود.

*برنامه مسابقات به شرح زیر است:

ساوتهمپتون-کریستال پالاس  ۲۳:۱۵

وستهام-وست برومویچ ۲۳:۱۵

سوانسی-تاتنهام ۲۳:۱۵

منچسترسیتی-واتفورد ۲۳:۳۰

شاگردان گواردیولا در حال حاضر با ۵۹ امتیاز از ۲۱ بازی و بدون باخت همچنان به تاخت تاز خود در پرمیر لیگ ادامه می‌دهند. سیتزن‌ها با پیروزی در مقابل کریستال پالاس می‌توانستند به رکورد ۱۹ پیروزی متوالی که در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴ توسط بایرن مونیخ به ثبت رسیده بود برابری کنند، اما نه تنها به این امر دست نیافتند بلکه سوغات این تساوی از دست دادن چند بازیکن مهم پپ در ادامه فصل بود، همچنین این مسئله موجب شد تا روند پیروزی‌های آبی‌های شهر منچستر سرانجام پس از مدت‌ها پاره شود.

سیتیزن‌ها سعی دارند با پیروزی در دیدار امشب دوباره به مسیر پیروزی برگردند و ناکامی تساوی غمگین انگیز مقابل پالاس را به فراموشی بسپارند. شاگردان پپ از ۱۹ بازی اخیر خود رکورد خیره کننده ۱۸ پیروزی متوالی و یک تساوی را بر جای گذاشته اند و با این وجود همچنان با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به شیاطین سرخ در صدرجدول رده بندی قرار دارند و با توجه به فاصله اختلافی ایجاد شده هیچ نگرانی بابت از دست دادن رتبه نخست خود ندارند. سیتزن‌ها به دنبال این هستند تا با برد برابر واتفورد اختلاف امتیازی شان را دوباره با تیم رده دومی منچستر یونایتد از ۱۲ به ۱۵ افزایش دهند. پپ برای این بازی بازیکنانی، چون بنجامین مندی، فیل فودن، وینسنت کمپانی، گابریل ژسوس، کوین دی‌بروین و داوید سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در‌آن سو واتفورد با ۲۵ امتیاز در رتبه دهم ایستاده است. آن‌ها در ۶ دیدار اخیر خود هیچ امتیازی را در کارنامه به ثبت نرسانده اند و همین مسئله کمی باعث شده تا جایگاه شاگردان سیلوا در جدول با خطر مواجه شود و در صورت ادامه این روند مطمئنا روز‌های سختی را هم پیش روی خواهند داشت. در بازی رفت سیتزن‌ها در یک بازی یک طرفه موفق شدند حریف خود را با نتیجه پر گل ۶ بر صفر در هم بکوبند و با توجه به روند این روز‌های شاگردان پپ و نتایج ضعیف واتفورد احتمال اینکه در بازی امشب باز هم شاهد نتیجه‌ای پر گل و یک طرفه باشیم بسیار زیاد است. واتفوردی‌ها به خوبی می‌دانند که در این بازی حق هیچ گونه اشتباهی ندارند و در صورت کسب نکردن امتیاز به طور حتم در آینده حسرت آن را خواهند خورد. تامی هوبان، کریگ کاتکارت، ناتانیل چالوبا، یونس کابول، کیکو فمنیا، ویل هیوز، میگل بریتوس، تروی دینی و آیزاک ساکسس نمی‌توانند واتفورد را در این بازی همراهی کنند.

در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، همواره پیروزی از آن سیتزن‌ها بوده است.

بیشتربدانیم:

*سیتی در ۷ بازی اخیرش برابر واتفورد (در تمامی رقابت ها) به پیروزی رسیده است.

*منچسترسیتی در ۱۸ بازی قبلی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

*واتفورد در ۴ بازی اخیرش برابر سیتی در لیگ برتر، نتوانسته گلزنی کند.

*سیتی در ۲۲ بازی خانگی اخیرش در لیگ برتر شکست نخورده است (۱۷ پیروزی و ۵ تساوی).

*واتفورد در سه بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ برتر بازنده بوده است.

*منچسترسیتی در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل واتفورد هیچ گلی را دریافت نکرده است.

* آگوئرو در ۴ بازی برابر واتفورد (در لیگ برتر) ۶ بار گلزنی کرده است.

*سیتی در ۳ بازی اخیرش در لیگ برتر کلین شیت کرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار