هزار و ۳۸۰ ثانیه تا برباد رفتن رکورد بیرانوند

دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال فقط هزار و ۳۸۰ ثانیه با شکستن رکورد کلین شیت‌های بیرانوند فاصله دارد.

هزار و ۳۸۰ ثانیه تا برباد رفتن رکورد بیرانوند به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی در روز‌های اخیر به خوبی از دروازه تیم فوتبال استقلال محافظت کرده است و در بازی‌ها با آمادگی کامل در انتظار شکستن رکورد بیرانوند در کلین شیت است.

سید حسین حسینی در دیدار‌های اخیر استقلال در لیگ برتر فوتبال ۶۹۸ دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشته است و آخرین باری که گل در یافت کرد در دقیقه ۲۱ دیدار دربی پایتخت در مقابل پرسپولیس و علی علیپور بوده است و علی رضا بیرانوند در بازی‌های گذشته موفق به ثبت رکورد ۷۲۱ دقیقه بدون گل خورده در لیگ برتر حضور داشته و آخرین گل خورده او مربوط به بازی مقابل فولاد خوزستان بود که این رکود را متوقف کرد تا سید حسین حسینی این شانس را داشته باشد در بازی با تراکتور سازی رکورد او را بشکند.

گفته می‌شود دروازه بان جوان استقلال در روز‌های اخیر به دلیل بیماری از لحاظ جسمی شرایط مناسبی ندارد و باید دید در این بازی می‌تواند رکورد خود را افزایش دهد یا خیر؟

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز برای استقلال بسیار حائز اهمیت است و وینفردشفر قصد دارد نوار پیروز‌ی های این تیم را در تبریز هم تداوم بخشد، درست مثل سید حسین حسینی که قصد دارد رکورد ماندگاری در فوتبال ایران بدست بیاورد.

انتهای پیام/

حسینی در آستانه رکوردی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سید حسین حسینی زرنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سید حسین حسینی زرنگه
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی
۱۴:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
ماشالله پسر خدا پشت و پنات حفظ کن حریم رو نزار توپی رد شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
دروازه بان فیکس تیم ملی تو جام جهانی باشی
آخرین اخبار