باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم/مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

افرادی به بهانه اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در مناطقی از کشور تجمعاتی برگزار کردند، اما عده‌ای فرصت طلب و اغتشاش گر با هدایت و تشویق کفتار‌های خارج نشین و رسانه‌های تحت سلطه ان‌ها این اعتراضات مردمی را به اغتشاش کشاندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در چند روز اخیرافرادی به بهانه اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور در مناطقی از کشور تجمعاتی برگزار کردند، اما عده‌ای فرصت طلب و اغتشاش گر با هدایت و تشویق کفتار‌های خارج نشین و رسانه‌های تحت سلطه آن‌ها این اعتراضات مردمی را به اغتشاش کشاندن و با تخریب اموال عمومی و شخصی و کشتن تعدادی از همو طنان سعی در به اشوب کشاندن کشور دارند .

به طوریکه در چند روز اخیر آشوبگران ۴ نفر را در شهرستان دورود لرستان کشتند و به برخی از اماکن عمومی و دولتی در شهر‌های خرم آباد، دورود و نورآباد و تعدادی از شهر‌های کشور خسارت وارد کردند.

 گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند

آنچه که تاکنون مشخص است رد پا‌ی دشمنان انقاب اسلامی در این آشوب هاست

خچسته پور،معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان هم در این باره گفت: گفت:رد پای گروه‌های تکفیری، معاند و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان در اغتشاشات شهر دورود مشهود است.

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم/مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

حبیب الله خجسته پورافزود: در بررسی‌های به عمل آمده در درگیری‌های  شهر دورود رد پای گروه‌های خارجی نمایان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: دراین درگیری هیچ تیری از ناحیه نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم دورود شلیک نشده است.

آنچه که همه به خصوص مسئولان به آن توجه داشته با شند این است که وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و بایستی برای بهبود آن باید فکر اساسی کرد؛ و از طرفی مردم کشور ما تا امروز مشکلات زیادی را تحمل کرده اند وصبورانه در مقابله با تحریم ها، مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری نظام را همراهی کرده اند.

مردم بصیر و آگاه ایران باید توجه داشته باشند که هدایتگر این جریانات، ضد انقلاب هستند که قطعا دلسوز مردم و کشور نیستند؛ و نباید گول سوت و کف زدن‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران را بخورند.

مسئولان هم با حل مشکلات اقتصادی اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان را ندهند و دست به دست هم دهند و بازی‌های سیاسی را کنار بگذارند و دغدغه اصلی شان مردم و اشتغال جوانان باشد و به فرصت طلبان اجازه ندهند که از مشکلات مردم سوءاستفاده کنند.

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند

مجمع نمایندگان لرستان هم در بیانیه نمایندگان استان لرستان ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم، از آنان خواسته شده است که با هوشیاری، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

در این بیانیه آمده است:

اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به‌حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید. مجمع نمایندگان استان، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته‌های به‌حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و به‌خصوص جوانان عزیز درخواست می‌کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجویید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت‌المال و ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است. در پایان این بیانیه آمده است: از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می‌خواهیم برای آرامش و امنیت استان هم‌قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند

 تخریب اموال عمومی جرم است و آشوبگران باید پاسخگو باشند

دادستان مرکز لرستان گفت: دستگاه قضایی باکسانی که در جامعه ایجاد ناآرامی می‌کنند، برخورد قانونی لازم را خواهد کرد.

سعید رازانی عصر با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه تجمع نیاز به اخذ مجوز از مراجع قانونی دارد و این‌طور نیست که هرکسی بدون مجوز قانونی در سطح جامعه ایجاد تجمع کند، گفت: چنانچه کسانی برخلاف قانون ایجاد ناآرامی کنند و نظم عمومی را مختل کنند، برابر قانون این کار جرم است.
وی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی نیز جرم است و این افراد باید پاسخگو باشند؛ به اقدام آشوبگران در رها کردن خودرو آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: در این اقدام ۲ بی‌گناه جان خود را از دست دادند؛ هیچ وجدان و عقل سلیمی این موارد را قبول نمی‌کند.

دادستان خرم‌آباد تأکید کرد: دستگاه قضایی طبق قانون با کسانی که در جامعه ایجاد ناآرامی می‌کنند برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و جواب محکمی به اغتشاش‌گران می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، با محکوم کردن اتفاقات اخیر در برخی شهر‌های استان لرستان توسط آشوبگران اظهار داشت: پیروز‌های اخیر انقلاب اسلامی در سطح منطقه به‌ویژه نابودی داعش با محوریت ایران سبب شده استکبار جهانی دنبال کم‌رنگ جلوه دادن این پیروزی‌ها و به خیال باطل خود درصدد انتقام از ملت ایران باشند.

وی افزود: استکبار جهانی به خیال خود فکر کرده که با حمایت از گروه‌های ضدانقلاب و منافق می‌تواند در کشور و استان ولایت مدار لرستان مشکلی ایجاد کند، اما نمی‌داند که مردم جواب محکمی به آن‌ها خواهند داد.

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند 

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در اینکه مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند شکی نیست و مسئولان باید مشکلات مردم را حل کنند، اما مردم انقلابی ایران و استان ولایت مدار لرستان بدانند که ضدانقلاب دنبال سوءاستفاده است.

وی بیان کرد: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و نمی‌گذارند دشمنان ایران اسلامی به اموال مردم و کشور خسارت وارد کرده و سبب شادی دشمنان شوند.

میرعمادی با اشاره به خسارت‌هایی که اغتشاش‌گران به مردم و بیت‌المال زدند تصریح کرد: آن‌هایی که خساراتی به اموال شخصی و عمومی وارد کرده و سبب ناامنی و خلل در کسب‌وکار مردم و ایجاد نگرانی شدند قطعاً جیره‌خوار آمریکا، استکبار جهانی و برخی کشور‌های خائن منطقه هستند و قطعاً ملت باشعور و بصیر ایران چنین کار‌هایی نخواهند کرد.

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند

وی با اشاره به سابقه انقلابی و ولایتمداری استان لرستان گفت: چون لرستان همیشه استانی انقلابی و ولایتمدار بوده، عده‌ای جیره‌خوار استکبار جهانی از خارج لرستان به استان آمده تا آشوب و اغتشاش ایجاد کنند، اما مردم شهیدپرور استان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ان‌شاالله در روز‌های آتی مردم بار دیگر با حضور خود در میدان پاسخی قاطع به آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود خواهند داد و طومار نوچه‌های آن‌ها را درهم می‌پیچند.

وی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاش‌گران افزود: مردم از دستگاه قضا، نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های امنیتی و مربوطه می‌خواهند هرچه سریع‌تر با قاطعیت با آشوب گران برخورد کرده و اجازه ندهند بیش از این به اموال مردم و عمومی خسارت وارد کنند

گول سوت و کف زدن‌های کفتار‌های خارج نشین را نخوریم آن‌ها خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند

گزارش از سعیده دریکوند

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار