علی القاصی:

هیچ گونه تجمع در استان فارس و شهر شیراز نداشته ایم/رصد دعوت کنندگان به هنجارشکنی در فضای مجازی

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در استان فارس و شهر شیراز شاهد هیچ گونه تجمع سازمان یافته یا میدانی نبودیم.

هیچ گونه تجمع سازمان یافته یا میدانی در استان فارس و شهر شیراز نداشته ایم/رصد دعوت کنندگان به هنجارشکنی در فضای مجازیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از مردم استان فارس که با درک سیاسی و آگاهی، صفوف خود را از مخلان نظم عمومی و معاندان نظام جدا کرده اند گفت: با افرادی که از احساسات مردم در پیگیری حقوق صنفی سوء استفاده کرده و زمینه برهم زدن نظم و امنیت را ایجاد می کنند با سرعت و قاطعیت در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

علی القاصی با بیان این که دستگاه های قضایی،امنیتی و انتظامی اجازه نخواهد داد که مردم آلت دست عوامل داخلی و خارجی دشمنان انقلاب قرار گیرند گفت: در استان فارس و شهر شیراز شاهد هیچ گونه تجمع سازمان یافته یا میدانی نبودیم اما برخی افراد که با انتشار مطالب گسترده در فضای مجازی و نشر فراخوان به تجمع های غیر قانونی و هنجارشکنی دعوت کرده اند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و می گیرند.

وی با بیان اینکه اندک افراد فریب خورده دشمنان نیز دستگیر شده اند گفت: متأسفانه پیگیری های صنفی مردم و انتقادات اقتصادی آنان زمینه تصفیه حساب های ضد انقلاب داخل و خارج قرار گرفت و افراد معلوم الحال با همین عنوان اقدام به تحرکات ساختار شکن و تهییج مردم کردند که این افراد تحت اشراف کامل امنیتی مورد رصد قرار دارند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تأکید بر این که مردم باید نسبت به اقدامات اراذل و اوباش و ضد انقلاب داخل و خارج هوشیار و آگاه باشند گفت: مردم باید به مانند سال ۸۸ با بصیرت خط خود را  از معاندان جدا  کنند.

القاصی تصریح کرد: متأسفانه شاهد شکل گیری شایعات و عملیات روانی دشمن هستیم و لازم است مردم نسبت به پیام های هدفمند روانی که به قصد تشویش اذهان منتشر می شود هوشیار باشند.

وی همچنین از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به جرائم برهم زنندگان نظم و امنیت خبر داد و تصریح کرد: پرونده این افراد بدون هیچ اغماض رسیدگی خواهد شد .

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه تأکید کرد: این نظام با حضور و پشتوانه مردم شکل گرفته است و بی شک هیچ کس دلسوزتر از مردم برای حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام نیست و نباید خلاء های ایجاد شده به واسطه مشکلات اقتصادی باعث جدایی مردم از نظام شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس کل دادگستری استان فارس درباره تجمع های  غیر قانونی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار