یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش قیمت مرغ منتفی است

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با وجود فاصله معنادار قیمت تمام شده با نرخ واقعی، افزایش قیمت مرغ تا پایان ماه منتفی است.

افزایش قیمت مرغ منتفی استمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در  بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 800 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 400 و غرفه های میدان میوه و تره بار سطح شهر 6 هزار و 750 تومان است.

به گفته وی؛ با توجه به نوسان قیمت نهاده ها در ماه های اخیر، افزایش قیمت مرغ زنده امری ضروری است.

یوسفی  بیان کرد: با وجود فاصله معنادار قیمت تمام شده با نرخ واقعی ، افزایش قیمت مرغ تا پایان ماه منتفی است .

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه نرخ 7 هزار و 500 تومانی مرغ در خرده فروشی ها واقعی نیست، افزود: در سه سال گذشته، وزارت جهاد کشاورزی نرخ  واقعی هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها را 7 هزار و 500 تومان اعلام کرد که در شرایط کنونی با وجود افزایش قیمت نهاده ها، انجمن این نرخ را قبول ندارد.

وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها را 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش سرسام آور قیمت نهاده ها، ثبات نرخ مرغ در بازار به زیان مرغداران تمام می شود که انتظار می رود بعد از پایان اغتشاش ها و رونق بازار، قیمت مرغ متعادل شود.

انتهای پیام/

قیمت مرغ به ثبات رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار