کفاشیان مطرح کرد:

حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال از کی روش/انجام 7 بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان حمایت همه‌جانبه از کی روش گفت: تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه ۷ بازی تدارکاتی انجام می دهد.

حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی/انجام 7 بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا جام جهانی روسیه به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان انجام شده و قرار است تا آغاز مسابقات جام جهانی در روسیه تیم ملی فوتبال 7 بازی تدارکاتی برگزار کند.

وی از حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال از تیم ملی خبر داد و افزود: فدراسیون فوتبال حمایت همه‌جانبه از سرمربی تیم ملی دارد که بتواند به اهداف خود برسد و مردم فوتبال دوست کشورمان را با صعود به مرحله بعدی جام جهانی خوشحال کند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار می‌رود با انتخاب مجدد صمد نوتاش به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل فوتبال این استان در مسیر رشد قرار گیرد و بتواند همانند گذشته فوتبالیستهای مطرحی را به فوتبال کشورمعرفی کند.

کفاشیان بیان کرد: اردبیل فوتبالیست های بزرگی همچون علی دایی را به فوتبال کشورمان تحویل داده است و انتظار از اردبیل بسیار بالاست که در این زمینه باید رئیس هیئت فوتبال این استان بتواند برنامه‌ریزی مناسبی برای رشد فوتبال استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: مجمع انتخاات هیئت فوتبال استان پس از کش و قوس های فراوان با تفاهمی که بین مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال و فدراسیون برگزار شد انجام شد تا فوتبال اردبیل از بلاتکلیفی درآید و به اهداف دراز مدت دست یابد.

انتهای پیام/ع

صحبت های کفاشیان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۳ دی ۱۳۹۶
چه جالب