معزی:

توسعه و پیشرفت جامعه، در گرو داشتن جوانانی با نشاط است

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر گفت: شکوفایی، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی، با رشد و نشاط و سلامت جوانان کشور محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تقدیر از فعالان امدادرسانی در زلزله استان کرمانشاه که عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد:شکوفایی، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی، با رشد و نشاط و سلامت جوانان کشور محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور یک میلیون جوان در سازمان جوانان هلال احمر گرانقدرترین سرمایه اجتماعی برای کشور ما ایران است است.

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به جوانان نگاه ویژه ای دارد و تاسیس این سازمان نشان و نماد اهمیت خاصی است که جمعیت هلال احمر برای جوانان کشور قائل است.

معزی ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جایی برای رشد علمی جوانان فداکار و فهیم این جمعیت است و جوانان مفاهیمی چون دگر دوستی و بشر دوستی را بر اساس سیره اهل بیت (ع ) می‌آموزند.

وی یادآور شد: جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در این مجموعه، مواردی چون تکریم و احترام به سایر انسان‌ها را فرا می‌گیرند و در حوادثی چون زلزله که منجر به نیازمندی و کمک طلبی مردم می‌شود، حضور یافته و نقش آفرینی می‌کنند.

 انتهای پیام/

صحبت های مهم نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار