جبهه عمل اسلامی لبنان: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به صراحت ثابت کرد

جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد تلاش برخی از کشور‌های عرب حوزه خلیج‌فارس و تهدید به انتقال درگیری‌ها به داخل ایران، تلاشی مأیوسانه است و نتیجه نخواهد داشت.

جبهه عمل اسلامی لبنان: حوادث اخیر ایران دخالت غرب را به صراحت ثابت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  پایگاه اینترنتی النشره چاپ لبنان، جبهه عمل اسلامی لبنان در نشست دوره ای خود تأکید کرد: «محور مقاومت از تهران تا غزه، بغداد، دمشق و صنعا توانست تروریسم تکفیری را شکست دهد و توطئه مشترک آمریکا، صهیونیست ها و کشورهای حوزه خلیج (فارس) را با هدف گسترش هرج و مرج و ایجاد نزاع های داخلی از راه های مختلف در گذشته شامل تهدید به لغو توافق هسته ای و فشارهای اقتصادی از طریق تحریم و حال بهره برداری از برخی جنبش ها و تظاهرات ها در هم بکوبد.»

جبهه عمل اسلامی لبنان خاطر نشان کرد: «تلاش برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) و تهدید به انتقال درگیری ها به داخل ایران، تلاشی مأیوسانه است و نتیجه نخواهد داشت. حوادثی که در ایران اتفاق افتاد و به دنبال آن آتش زدن و تخریب مکان های عمومی و نهادهای دولتی به صراحت دخالت غرب را علیه انقلاب ثابت کرد. دست گذاشتن آن ها روی برخی از کانون های کینه توزی در داخل در واقعیت اوضاع هیچ تغییری حاصل نخواهد کرد.»

 

انتهای پیام/

 

واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به اغتشاشات اخیر در ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار