نظارت جدی بر آرایشگاه‌های زنانه

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از نظارت جدی بر آرایشگاه‌های زنانه و برخورد با تخلفات آن‌ها با همکاری اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در برخی از آرایشگاه‌ها خدمات درمانی از جمله تاتو، تزریق ژل و بوتاکس نیز ارائه می‌شود که این موضوع تخلف بوده و از آنجایی که این دست خدمات درمانی در محل‌های غیر مجاز، آسیب به سلامت روحی بخشی از جامعه را در پی خواهد داشت با متخلفین این حوزه با جدیت برخورد خواهد شد.

وی، گرانفروشی را شایع‌ترین تخلف آرایشگاه‌ها برشمرد و افزود: با نظارت مستمر و انجام گشت‌های بازرسی با همکاری اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی سعی در به حداقل رساندن تخلفات داریم.

مبشری ادامه داد: در این راستا گشت‌های مشترک بازرسی با همراهی یک رییس شعبه خانم و با رویکرد پیشگیری بصورت هفتگی انجام و پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها به شعبه ویژه ارجاع و رسیدگی می‌گردد.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده را در ماه گذشته ۵۷ مورد برشمرد و از تعزیر ۲۳ آرایشگاه متخلف در شهر شیراز خبر داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات آرایشگاه‌ها مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش تا نسبت به رسیدگی به موضوع اقدام و با فرد خاطی برخورد شود.
انتهای پیام/ر

برخورد با تخلفات آرایشگاه‌های زنانه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار