مطالبات به حق مردم؛

جدابودن مطالبات به حق مردم از اعمال اغتشاشگران

امام‌جمعه پلدختر گفت: مطالبات و اعتراضات مردم به جا و به حق بوده و از همان روز نخست صف مردم از صف منافقان و اغتشاش‌گران جدا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه پلدختر اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از عقیده مردم و حامی آن مستضعفان هستند و از شعائر الهی است که هرکس تقوای الهی بیشتری داشته باشد بیشتر به آن اهمیت می‌دهد.

وی افزود: در عصر کنونی انقلاب ما یک حرکت نو و پویا است که دشمنان دین همواره سعی کردند با استفاده از هر راهی مانع پیشرفت آن شوند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: امروز این انقلاب مانعی سر راه ظالمان جهان در منطقه مانند مسائل عراق، کردستان عراق، سوریه و نابودی داعش تکفیری است که نقش اساسی را اجرا کرده به همین خاطر دشمنان می‌خواهند مانع نفوذ انقلاب شوند تا به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب هوشیار باشند افزود: منافقان، سلطنت‌طلبان و به ویژه تکفیری‌ها دست به دست هم دادند تا به سردمداری دشمنان اصلی به ویژه آمریکا و صهیونیسم یک رعب و وحشت در دل مردم ایران ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: بنابراین هر جا خدشه‌ای به انقلاب وارد شود آمریکا، انگلیس و صهیونسیم پلید هستند که موجب اغتشاشات امروز شده و از اعتراضات به حق مردم برای گرفتن ماهی از آب گل‌آلود سو استفاده می‌کنند.

وی افزود: کسانی که جمع می‌شوند همه معاند نیستند، زیرا آن‌ها تعداد قلیلی هستند که خود را در بین مردم غالب می‌سازند و مردم نیز اعتراضات قانونی و به جای دارند که دولت باید در جهت رفع دغدغه‌های مردم تلاش کند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: بعضی موارد نیز در برخی جا‌ها تبعیض و فساد است و همه ما علیه فساد، گرانی و تبعیض معترضیم، اما نباید اجازه داد که معاندان و ضدانقلاب از این فرصت سو استفاده کرده و به سردادن شعار‌های ساختارشکن به پردازند.

وی افزود: مردم و معترضان هیچ‌گاه به دنبال تخریب اموال عمومی نیستند بلکه آن‌هایی که به این‌گونه برنامه‌ها می‌پردازند یا به اماکن دولتی حمله می‌کنند جر مردم نیستند و کسانی هستند که از بیرون آمده‌اند و ملت اجازه صحنه‌گردانی به فتنه گران را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: در لرستان کسانی که در شهرستان نورآباد اغتشاش ایجادکرده‌اند با لهجه دیگری صحبت می‌کردند و در دورود هم همین‌طور و این نشان می‌دهد که کار حساب شده و برنامه‌ریزی شده بوده و حساب آن‌ها از مردم که علیه گرانی، تورم و بیکاری اجتماع کرده‌اند جدا است.

وی افزود: هیچ موقع مردم علیه نظام شعار نمی‌دهند و سرمایه‌های ملی و اموال عمومی از بین نمی‌برند، مردم عاشق نظام و رهبری هستند و مجلس و دولت هم اعتراض‌های آن‌ها می‌پذیرد.

امام‌جمعه پلدختر گفت: ایجاد رعب و وحشت و اغتشاش و صدمه زدن به دیگران کار معاندانی است که خود را به مردم غالب می‌کنند و حساب مردم از آن‌ها جدا است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی محکوم کردن فتنه کور نفاق فردا در پلدختر برگزار می‌شود افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان همواره حمایت و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اثبات کرده‌اند و با شرکت پرشور و با شکوه در این راهپیمایی بار دیگر توطئه‌های دشمنان و بدخوا‌ها این انقلاب را خنثی خواهند کرد و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: دشمن در اتاق فکر با هدف براندازی نظام برنامه‌ریزی می‌کند و به بهانه‌های مختلف مانند بهانه تقلب در انتخابات و یا گرانی آن را پیاده می‌کند همچنان که اغتشاش‌گران اخیر در کانال‌ها با شکل و فرم خاصی وارد شدند.

وی افزود: مردم ما حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند و این انقلاب به آسانی بدست نیامده و به واسطه خون شهدا حاصل شده و همه در آن سهیم هستند و باید دقت شود با حضور به موقع از تعرضات معاندان جلوگیری به عمل آید.

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه مردم در تماس‌های مکرر با دفتر نهاد امامت جمعه خواستار راهپیمایی علیه معاندان شدند گفت: فقرا و مستضعفان حامیان اصلی انقلاب هستند که مسئولان باید آن‌ها را مدنظر داشته و در رفع بیکاری و گرانی تلاش کنند تا حامیان و صاحبان اصلی نظام در آسایش باشند.

وی عدم برگزاری تجمع در پلدختر را برگ زرین و افتخاری در تاریخ پلدختر اعلام کرد و در این راستا از تلاش نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه پاسداران، دستگاه قضا و فرماندار این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

مطالبات به حق مردم از اعمال اغتشاشگران جدا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.