هدایت اغتشاش‌های‌ تویسرکان توسط عوامل غیربومی/ 3 نفر کشته شدند

فرماندار تویسرکان گفت: تعداد معدودی از اغتشاشگران با سلاح های کمری که همراه داشتند از پشت به سه شهروند تویسرکانی شلیک کرده و جان آنها را گرفتند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان عصر امروز در نشست هماهنگی برای برگزاری راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران اظهار داشت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و شورای تامین شهرستان تویسرکان قبل از وقوع اغتشاش‌ها فعالیت‌های موثر و زیادی انجام دادند اما حجم اغتشاش با نفوذ افراد غیر بومی در میان مردم تویسرکان بالا گرفت و کنترل آن زمان‌بر شد.

وی ابراز کرد: بر اساس برخی اطلاعات مستند برای ایجاد این اغتشاش در تویسرکان از ماه‌ها قبل و حتی نزدیک به دو سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود و افرادی که دستگیر شده‌اند به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

مومیوند با اشاره به اینکه با نفوذ عوامل سازمان یافته و حمایت شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غربی و عربی در روزهای اخیر شاهد ایجاد اغتشاش در چندین نقطه کشور بودیم گفت: اغتشاشگران در حمله و هجوم به مراکز دولتی و نهادهای انقلابی مانند فرمانداری و دفتر امام جمعه تفکیکی قائل نشدند و این نشانگر خصومت‌ورزی آشوبگران با همه ارکان نظام فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی هستند.

وی تصریح کرد: همانگونه که اغتشاگران سازمان یافته در آشوبگری خود متحد شدند، تمامی مردم شریف و ولیتمدار تویسرکان نیز فردا از هر سلیقه و گرایش سیاسی با وحدت و همدلی پاسخ داندن‌شکنی به اغشاشگران و حامیان آنها خواهند داد.

فرماندار تویسرکان اظهار داشت: برخی این اغتشاش‌ها را به نارضایتی مردم از بانک‌ها نسبت دادند در حالی که هیچ یک از تعاونی‌های مالی و اعتباری که به مردم بدهکارند در تویسرکان مورد هجوم قرار نگرفتن بلکه بانک‌های سپه و ملت تخریب شدند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی حاضریم جان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی، خون شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب بدهیم افزود: اکنون زمان تفرقه افکنی و اختلاف نیست بلکه باید با اقتدار، انسجام و وحدت پاسخ تحرکات اغتشاشگران را داد.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: نیروهای امنیتی، پلیس و سپاه با نهایت نرمش و نجابت با تجمع کنندگان برخورد کردند چون نظام بنا ندارد برخورد امنیتی با مردم بکند اما تعداد معدودی از اغتشاشگران با سلاح های کمری که همراه داشتند از پشت به سه شهروند تویسرکانی شلیک کرده و جان آنها را گرفتند.

وی ابراز کرد: همانطور که تویسرکان با شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان و معاندان نظام به عنوان یک شهر آشوبگر معرفی شد، فردا نیز مردم می‌توانند با حضور پرشور و پرشمار خود تویسرکان را جهانی کنند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

اغتشاش در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.