کتایون ریاحی مهمان «فرمول یک» می شود

برنامه «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء امروز میزبان کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «فرمول یک» امروز میزبان کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون است.

این برنامه به بهانه تولد هنرمندان برای آنها جشن تولد برگزار می گیرد؛ امروز کتایون ریاحی دربرنامه فرمول یک حضور پیدا می کند.

 برنامه فرمول یک میزبان کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340، تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. 

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم «خبرچین» به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم «پاییزان» انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه «پدرسالار» توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه های «روزهای زندگی» و به ویژه مجموعهٔ تلویزیونی «پس از باران» از او چهره ای شناخته شده ساخت. بازی ریاحی در مجموعه های «پس از باران» و «شب دهم» نیز چشمگیر بود. پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در «شام آخر» مهم ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

«این زن حرف نمی زند» دیگر فیلمی بود که توانایی های کتایون ریاحی را نشان داد. ریاحی برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد 1388 طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

 «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه کنندگی افشین حسین خانی، شنبه تا چهارشنبه ها حوالی ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار