در چهارمحال و بختیاری:

اغتشاشات خیابانی بدون همراهی مردم و با کمترین خسارت

اغتشاشات خیابانی روزهای اخیر، در چهارمحال و بختیاری بدون همراهی مردم و با کمترین خسارت همراه بود.

اغتشاشات خیابانی بدون همراهی مردم و با کمترین خسارتبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ با توجه به وقوع اغتشاشات و آشوبگری‌های خیابانی طی هفته اخیر در برخی شهر‌های کشور، خوشبختانه این تحرکات و ناآرامی‌ها در چهارمحال و بختیاری، علیرغم تبلیغات گسترده شبکه‌های معاند مجازی و اینترنتی، بدون همراهی و حمایت مردم و با کمترین خسارت همراه بود.

این اغتشاشات که به بهانه اعتراض به برخی از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی در جامعه، از پنج شنبه گذشته ۷ دی ۹۶ آغاز شد و به صورت سازمان‌یافته با هدف ایجاد ناامنی و با حمایت و هدایت پشت صحنه استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی ادامه یافت، علاوه بر خسارت به اموال عمومی، باعث کشته شدن تعدادی از هموطنان در چند نقطه کشور هم گردید.

گر چه در همه نقاط، جز عده اندکی هنجارشکن، کسی همراه و موافق این تحرکات و ادامه آن نبود، اما مردم استان چهارمحال و بختیاری، در این قضایا کمترین میزان همراهی با آشوبگران را داشتند.

این ناآرامی سازمان یافته در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری، محدود به تحرکات و تجمعاتی در روز شنبه ۹ دی در مقابل استانداری و حرکت در خیابان آیت الله کاشانی بود که با دخالت نیرو‌های انتظامی و امنیتی و پس از حدود دو ساعت خاتمه یافت.

در جریان این حرکت، فقط به شیشه‌های ساختمان یک شعبه بانک آسیب وارد گردید.

برای روز یکشنبه ۱۰ دی هم فراخوان حضور مجدد در خیابان آیت الله کاشانی شهرکرد اعلام شد، اما هیچ گونه اغتشاش و بی‌نظمی صورت نگرفت.

همچنین در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ دی در شهر فرخ شهر اغتشاشات محدودی برپا شد.

در شهر فارسان هم عده معدودی در میدان امام (ره) حضور یافتند و پس از دقایقی، بدون هیچ گونه حرکت و شعاری متفرق شدند.

انتهای پیام/ش

اغتشاشات در چهارمحال و بختیاری بدون همراهی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
دها بهار مطالبه جاده شلمزار شهرکرد رو خواستارشدیم اما یکبار خود استاندار درباره این موضوع موضع نگرفت
آخرین اخبار