تردد ۱۸ میلیون مسافر هوایی از فرودگاه مهرآباد/فرودگاه مهرآباد فقط ۲ روز در سال بحران ندارد

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد یکی دو روز در سال بحران ندارد، گفت: تا پایان امسال بیش از ۱۸ میلیون نفر از این فرودگاه تردد خواهند کرد.

تردد ۱۸ میلیون مسافر هوایی از فرودگاه مهرآباد/فرودگاه مهرآباد فقط ۲ روز در سال بحران نداردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی رستمی عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در مراسم معارفه مدیرکل فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: امسال میزان پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه مهرآباد به 18 میلیون نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: سالانه 140هزار پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود، به عبارتی روزانه به طور میانگین 400 پرواز در فرودگاه مهرآباد انجام صورت می‌گیرد.

مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد یادآور شد: در فرودگاه مهرآباد اقدامات متعددی در حوزه های تاکسیرانی، اعزام و پذیرش، و... برای آرامش مسافران اجرایی شده است.

رستمی در ادامه به مسائل و مشکلات فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و گفت: در فرودگاه های دیگر کشور سالانه یک یا دو روز بحران دارند، اما فرودگاه مهرآباد تقریبا هر روز دچار بحران است و فقط یکی دو روز در سال بحران ندارد.

وی با اشاره به حادثه منا تصریح کرد: در سال ۹۴ که میزبان شهدای منا بودیم برنامه سنگینی اجرا شد چرا که هم حساسیت روی برنامه بود و هم باید شأن پیکر شهدا همزمان با رعایت مسائل بهداشتی و حضور روسای سه قوه حفظ می شد.

مدیرکل سابق مهرآباد با بیان اینکه اجلاس هایی که در فرودگاه مهرآباد برگزار می شود فشار مضاعفی بر این فرودگاه وارد می‌کند، ادامه داد: حتی یک روز هم احساس تنهایی نکردم.

این مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها و نوآوری هوایی ایران، خاطرنشان کرد: حتی روز گذشته که در حال تحویل مسئولیت بودم ناگهان هشدار فول امرجنسی اعلام شد و چرخ یکی از هواپیماها باز نشده بود که به دنبال پیگیری آن رفتیم.

وی از دیگر مشکلات مهرآباد را مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر مطرح کرد و گفت: از همه مقامات وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه ها بابت حمایت از فرودگاه مهرآباد تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار