#نه_به_تروریسم/تلاش کاربران برای رفع خشونت از کانال‌های تلگرامی

کاربران ایرانی با راه‌اندازی کمپینی به نام #نه_به_تروریسم_در_تلگرام از مدیر این پیام‌رسان خواستند تلاش خود را برای رفع خشونت در آن به کار گیرد.

#نه_به_تروریسم_در_تلگرامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماهیت اصلی برخی کانال‌های ضدانقلاب همچون آمدنیوز این روزها بر همگان آشکار شده است. آمدنیوز و کانال‌های موازی با آن طی چند روز گذشته تلاش کردند با مغشوش نشان دادن اوضاع جمهوری اسلامی ایران، یک گام به هدف نامشروع خود که همان ضربه زدن به انقلاب اسلامی است نزدیک شوند.

تبلیغ آشکار خشونت و مبارزه مسلحانه در کانالی همچون آمدنیوز که زمینه‌ساز شروع اغتشاشات در برخی شهرهای کشور شد، وزیر ارتباطات را بر آن داشت تا مستقیما از پاول دوروف، مدیر تلگرام بخواهد کانال‌هایی با این محتوا را مسدود کند. در ابتدا این کار از سوی دوروف انجام و کانال آمدنیوز مسدود شد اما پس از ساعاتی گردانندگان این کانال با آدرس دیگری فعالیت خود را در تلگرام آغاز کردند و به فعالیت‌های اخلالگرانه ادامه دادند. در نتیجه شورای امنیت کشور برای جلوگیری از اقدامات آشوبگرانه عده‌ای معدود مجبور شد پیام رسان تلگرام را فیلتر کند.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز با توجه به اتفاقات رخ‌داده و برای بازگشت آرامش، کمپینی با نام  #نه_به_تروریسم_در_تلگرام راه انداختند و با منشن کردن پاول دورف (مدیر تلگرام) از او خواستند کانال‌های ترویج خشونت و تروریسم را برای همیشه مسدود کند. تعدادی از پست‌های کاربران را مشاهده می‌کنید.

#نه_به_تروریسم_در_تلگرام

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۶
مرگ بر تروریسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه .مرگ بر امریکا .مرگبر اسرائیل .مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۳ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان اسلام را نابود کنه .مرگ بر امریکا .مرگبر اسرائیل .مرگ بر السعود
آخرین اخبار