تظاهرات مردم پاکستان علیه توئیت جنجالی ترامپ + تصاویر

اظهارات توئیتری ترامپ علیه پاکستان در نخستین روز سال جدید میلادی و تهدید به تعلیق کمک‌های مالی این کشور به پاکستان، موجی از نارضایتی را میان مردم پاکستان به وجود آورده است.

تظاهرات مردم پاکستان علیه توئیت جنجالی ترامپ + تصاویر به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات توئیتری ترامپ علیه پاکستان در نخستین روز سال جدید میلادی و تهدید به تعلیق کمک‌های مالی این کشور به پاکستان، موجی از نارضایتی را میان مردم پاکستان به وجود آورده است.

خشم پاکستانی‌ها با توئیت اخیر ترامپ برانگیخته شد. او نوشته بود: ایالات متحده آمریکا با حماقت بیش از ۳۳ میلیارد دالر طی ۱۵ سال گذشته به پاکستان کمک کرد و آنها چیزی جز دروغ و نیرنگ تحویل ندادند و گمان کردند که رهبران ما نادان هستند.

برخی از پاکستانی‌ها معتقدند کمک مالی آمریکا در حقیقت آنقدر که آمریکا مدعی است چشمگیر نیست.

برخی دیگر معتقدند که پاکستان اصلا به کمک واشنگتن نیازی ندارد. یکی از معترضان تاکید داشت: ما محتاج کمک مالی آنها نیستیم. کشور ما محتاج کمک هیچکس نیست. اگر ترامپ پیشنهاد کمک به پاکستان را می‌دهد، ما پولش را توی صورتش پرت می‌کنیم.

در همین حال نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد آمریکا ۲۵۵ میلیون دالر کمک مالی به پاکستان را به دلیل شکست این کشور در همکاری کامل با واشنگتن در مبارزه با تروریسم پرداخت نمی‌کند.

او مجددا پاکستان را به پناه دادن به افراطگرایان متهم کرد و گفت: واشنگتن انتظار دارد پاکستان در مبارزه با تروریسم همکاری بیشتری نشان دهد.

تظاهرات مردم پاکستان علیه توئیت جنجالی ترامپ + تصاویر

تظاهرات مردم پاکستان علیه توئیت جنجالی ترامپ + تصاویر

تظاهرات مردم پاکستان علیه توئیت جنجالی ترامپ + تصاویر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: پاکستان ، ترامپ ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار