نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اجتماع ۱۳ دی مردم اراک؛

ملت اجازه نمی‌دهد سرنوشت کشور مانند سوریه، عراق و افغانستان شود

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اجتماع ۱۳ دی مردم اراک گفت: ملت اجازه نمی‌دهد سرنوشت کشور مانند سوریه، عراق و افغانستان شود.

ملت اجازه نمی‌دهد سرنوشت کشور مانند سوریه، عراق و افغانستان شود

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران ارزان به دست نیامده و ملت ایران برای پیروزی این انقلاب چندین هزار شهید، جانباز و آزاده تقدیم کرده اند و اجازه نمی‌دهند سرنوشت این کشور مانند سوریه، عراق و افغانستان شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: آمریکا، اسرائیل و آل سعود عوامل اصلی نا آرامی‌های اخیر هستند و این توطئه هم به برکت حضور ملت فهیم ایران اسلامی خنثی شد و ملت ایران یکبار دیگر از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی اضافه کرد: ملت ایران از قوای سه گانه کشور انتظار دارند که همه ظرفیت‌های موجود کشور را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت بنیه اقتصادی مردم و به ویژه ایجاد اشتغال به کار گیرند و عدالت اجتماعی در جامعه گسترده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ملت ایران نیرو‌های جان برکف و قدرتمندی از قبیل: سپاه پاسداران، بسیج و ارتش را دارد که به هیچ عنوان به دشمنان اجازه دست درازی به کیان ایران اسلامی را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ایالات متحده آمریکا دشمن شماره یک ایران اسلامی است بیان کرد: آمریکای جنایتکار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از هر ابزاری برای ضربه زدن به پایه‌های نظام اسلامی استفاده کرده، اما همواره پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت فقیه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: ملت ایران از سال ۴۲ تا کنون همواره مورد آزمایش و امتحانات الهی قرار گرفته اند که با پشتیبانی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و موازین دین مبین اسلام در همه این امتحانات پیروز و سربلند بوده اند.

وی از قوه قضائیه خواست سرشاخه و عاملان اصلی نا آرامی‌های اخیر را شناسایی و به مجازات برساند.

انتهای پیام / ج

سخنان نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در اجتماع ۱۳ دی اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.