در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت اغتشاشات اخیر مطرح شد؛

اعلام حمایت از مطالبات به‌ حق مردم و برخورد با عاملان فتنه 96

جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جامعه اسلامی مهندسین در خصوص حوادث اخیر کشور که منجر به خسارات و تخریب اموال عمومی شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ایران عزیز، زمستان امسال را متفاوت از سال های گذشته آغاز کرد، در حالی که عده ای از هموطنانمان برای اعتراض به فشارهای اقتصادی و معیشتی گرد هم آمده بودند، عده ای آشوب طلب صدای حق مردم را به آشوب و بلوا مبدل ساختند به این امید که از اعتراضی درون خانوادگی، آتشی خانمان­سوز تدارک ببینند. قصه مطالبات مردم عزیز چیزی نیست که بتوان به آسانی از آن عبورکرد و غصه نان شب مردم و بیکاری برخی از فرزندان این مرز و بوم آنقدر تلخ است که اشک و اندوه بر چهره رهبر فرزانه ما جاری کرد. امروز همه قوا و همه نیروها از قوای سه گانه تا سایر نهادها و دستگاهها باید دست بدست هم دهند و برای رفع مشکلات اقتصادی و گسترانیدن چتر رفاه و آسایش برای ملت بزرگ و قدرشناس ایران تمام مساعی خود را مبذول دارند. در این میان شایسته است که تمام مسئولین، تریبون داران و احزاب و جناح های سیاسی از دعواهای بیهوده و اتهام زنی های بی مورد و القای ناکارآمدی و ناامیدی به جامعه دست بردارند و جز خدمت خالصانه و نقد مشفقانه هدفی دیگر دنبال نکنند.

این بیانیه تاکید می‌کند:‌ جامعه اسلامی مهندسین به عنوان حزبی بر آمده از قشر تحصیل‌کردگان و متخصصان جامعه، از آحاد مسئولین تقاضا دارد ارتباط بیشتری هم با مردم و هم با نخبگان جامعه برقرار کند، شنیدن صدای مردم و صداقت در گفتار و رفتار، قطعا از تنش‌های این چنینی جلوگیری خواهد کرد و آنجایی که منابع محدود و امکانات برای حل مشکلات، مختصر است اگر صادقانه مردم را در جریان قرار دهند، ملت رشید ایران تنگناها و مشکلات را درک خواهند نمود و این همان ملتی است که سالها رنج دفاع را تحمل کرد اما ذره ای از خاک کشور را تسلیم دشمن نکرد. این ملت با تعصب، فرزندان خود را فدای اسلام و ایران کرد تا پرچم سه رنگ ایران عزیز در دنیا برافراشته باشد و چه دردآور است که عده ای آشوبگر زبون پرچم عزیز این کشور را به آتش کشیدند.

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه مذکور تصریح کرده است: اما سخنی هم با آنانکه از حوادث اخیر در این مرز پرکهن، ذوق مرگ شدند، از ترامپ و نتانیاهو گرفته تا منافقان وطن فروش و پدرخوانده های سعودی‌شان که تا دیروز ملت ما را تروریست خطاب می کردند و دستشان تا مرفق به خون جوانان وطن آغشته است و امروز مزورانه نقش روباه مکار را بازی می کنند و خود را حامی معترضان معرفی می کنند.

«ملت ایران سالهاست که شما را می شناسند. آن روز که سلاح ها و تانک ها و موشکهایتان را برای کشتن بچه و بزرگ این مردم دراختیار صدام دیکتاتور قرارداده بودید! آن روز که هواپیمای مسافربری ما را با تمام سرنشینانش برفراز خلیج فارس سرنگون کردید! آن روزکه حاجیان خانه خدا را در حرم امن الهی قتل عام کردید، آن روز که بیش از 17000 ترور در این کشور انجام دادید! وهمین چندی پیش خلیج همیشه فارس ایران را با وا‍ژه جعلی " خلیج ع ر ب ی " نام بردید. دلتان را خوش کرده اید به چند روز آشوب دراین سرزمین شیران و دلیران جوابتان فقط یک کلام است زهی خیال باطل! »

در انتهای این بیانیه آمده است:جامعه اسلامی مهندسین ضمن اعلام حمایت از مطالبات بحق مردمی و تقاضای توجه مسئولان امر به بهبود اوضاع اقتصادی، همه جریانات و احزاب سیاسی و قوای کشور را به وحدت و همدلی حول رهبری معظم انقلاب دعوت می نماید و بر حمایت از دولت در رفع مشکلات ملت تأکید و نقد مشفقانه و دلسوزانه را راهکار رشد جامعه می داند. همچنین ملت صبور و بزرگوار ایران عزیز را به هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان دعوت می کند و بر برخورد با عاملان فتنه 96 که کشتار مردم و تخریب اموال عمومی را در دستور کار داشتند، تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار