آمریکا و استکبار جهانی چشم دیدن امنیت در ایران اسلامی را ندارند

امام جمعه تویسرکان گفت: آمریکا و استکبار جهانی چشم دیدن امنیت در ایران اسلامی را ندارند و از هر وسیله و راهی که برایشان ممکن باشد برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.

آمریکا و استکبار جهانی چشم دیدن امنیت در ایران اسلامی را ندارند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی،امام جمعه تویسرکان در جمع مردم تویسرکان با بیان اینکه حساب مردم که به مشکلات اقتصادی و معیشتی انتقاد دارند از عده‌ای آشوب‌گر سازمان یافته و حمایت شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و اسرائیل و آل سعود جداست، بیان داشت: روز یکشنبه اغتشاشگران سازمان یافته و آشوبگر که بیش از ۵۰ نفر نبودند سعی در تحریک دیگران داشتند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران به فرمانداری تویسرکان و مراکز نظامی حمله‌ور شدند و حتی به بیمارستان نیز حمله کردند و به ساختمان وسائل آن آسیب زدند، گفت: تویسرکان در دیانت و خدمت به اسلام و انقلاب و ولایت همیشه از سابقه‌ای درخشان برخوردار بوده است و از آغاز انقلاب تاکنون ۷۵۵ شهید تقدیم اسلام و کشور کرده است.

امام جمعه تویسرکان گفت: اکنون بوق های رسانه‌ای دشمن می‌خواهند حافظان امنیت مردم و بسیجیان و نیروهای سپاهی و امنیتی را سرکوب‌گر و دشمن مردم معرفی کنند اما مردم ایران هوشیار هستند و حساب آشوبگران و اغتشاشگران را از مردم معترض به مشکلات جدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عده‌ای آشوب‌گر از خارج تویسرکان، اغتشاش‌های روز یکشنبه را هدایت کرده و رقم زدند چراکه مردم تویسرکان نجیب و ولایی هستند، افزود: آمریکا و استکبار جهانی چشم دیدن امنیت در ایران اسلامی را ندارند و از هر وسیله و راهی که برایشان ممکن باشد برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.

موحدی با بیان اینکه پادشاه آل سعود و اپوزیسیون خارج نشین به صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهیم ایران را به ناآرامی و جنگ داخلی بکشانیم، گفت: هیچ حرکت روبه رشدی بدون امنیت اتفاق نخواهد افتاد.

وی گفت: مهمترین عامل امنیت مردم هستند که همیشه با نظام و رهبری همراهی کرده‌اند و در مقابل آشوبگران و متجاوزان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/خ

استکبار گران چشم دیدن امنیت در ایران اسلامی را ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.