هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

شکست پیکان در نبرد پایتخت‌نشینان/ ورامینی‌ها مغلوب هاوش شدند

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران برگزار شد و تیم والیبال پیکان تهران مقابل سایپا تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران پانزدهمین هفته خود را سپری کرد و پنج دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه) ، گنبد، تبریز وکاشان برگزار شد.

در تهران و در خانه والیبال از ساعت 15 دو تیم بانک سرمایه و خاتم اردکان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بانک سرمایه موفق شد با حساب 3 بر یک میهمان خود را شکست داده و حضورش در مرحله پلی‌آف قطعی کرد.

در دیگر دیدار شهر تهران دو تیم پایتخت‌نشین و خودروساز از ساعت 17 و 30 به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم سایپا موفق شد شاگردان پیمان اکبری را با حساب 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

در تبریز تیم شهرداری این شهر مقابل تیم نوجوان شمس به میدان رفت و موفق شد با حساب 3 بر صفر میهمان خود را شکست دهد و به یک پیروزی خانگی دست پیدا کند.

در یکی از دیدارهای جالب این هفته تیم هاوش گنبد در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. هاوشی‌ها توانستند تیم ورامین را 3 بر یک شکست دهند.

تیم رعد پدافند کاشان نیز امروز به یک پیروزی خوب دست پیدا کرد و توانست تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد. شاگردان فرهاد نفرزاده در این مسابقه موفق شدند 3 بر یک تیم ارومیه را مغلوب کنند.

قرار بود این هفته دو تیم کاله آمل و ساری 21 نیز در چارچوب هفته پانزدهم با هم دیدار کنند که این دیدار لغو شد و زمان برگزاری آن به یکشنبه یکم بهمن ماه موکول شد.

**نتایج کامل هفته پانزدهم به شرح زیر است:

بانک سرمایه 3 – خاتم اردکان یک

سایپا 3 – پیکان صفر

هاوش گنبد 3 – شهرداری ورامین یک

شهرداری تبریز 3 – شمس تهران صفر

رعد پدافند کاشان 3 – شهرداری ارومیه یک

انتهای پیام/

در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار