رویترز خبر داد؛

آشوب‌های اخیر ایران بهانه تحریم‌های جدید آمریکا

آمریکا به بهانه اغتشاشات اخیر ایران قرار است تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کند.

آشوب‌های اخیر ایران بهانه تحریم های جدید آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از رویترز،  یک منبع آگاه در کاخ سفید از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داده است.

بر این اساس، کاخ سفید اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند که مطابق آن افراد و سازمان‌هایی که در به اصطلاح سرکوب اعتراضات ایران دست داشته اند را تحریم می‌کند.

لازم به ذکر است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با شروع اغتشاشات در ایران با مداخله در امور ایران به حمایت از آشوبگران پرداخت.

همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که اشاره‌ای به نامش نکرده گزارش داده ایالات متحده در حال بررسی گزینه‌های خود برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه اغتشاشات اخیر است. 

این مقام آمریکایی که اشاره‌ای به نامش نشده درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفته است: «انجام این کار به اطلاعات نیاز دارد، بنابراین ما قصد داریم این اطلاعات را گردآوری کنیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.»

وی همچنین با متهم کردن ایران به «سرکوب» آشوب‌های اخیر گفته است:  «ایالات متحده از تمامی منابع در دسترس خود استفاده خواهد کرد تا درباره کسانی که در حال سرکوب، نقض حقوق بشر و توسل به خشونت علیه معترضان هستند اطلاعات لازم را کسب کرده و آنها را وارد دستگاه تحریمی خود کند.»

انتهای پیام/

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به دلیل اعتراضات اخیر در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار