تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا 30 دی ماه تمدید شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رضا رضایی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه زمان ثبت نام تا ٢٠ دی ماه  تعیین شده بود ، گفت : با توجه به استقبال مخاطبان از این آزمون مهلت ثبت نام تا ۳۰ دی ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود : این آزمون در موضوعات حفظ قرآن کریم ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ، معارف اهل بیت(علیه السلام) و انس با قرآن کریم و در ٢٤ رشته حفظ از یک جزء تا کل قرآن کریم ، مفاهیم قرآن کریم ، معارف اهل بیت(علیه السلام) ، مفاهیم نهج البلاغه ، مفاهیم صحیفه سجادیه و مفاهیم خطبه فدکیه برگزار می شود.

رضایی تقویت ، وحدت و انسجام برنامه ها و فعالیت های سازمان و نهادهای قرآنی و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی را از اهداف این آزمون بیان کرد.

وی اظهار کرد : ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت ، استانداردسازی و جهت دهی آموزش های قرآنی و شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی از دیگر اهدافی است که در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم دنبال می شود.

وی با اشاره به این که آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، دهم اسفندماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود ، گفت : علاقمندان برای شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به آدرس www.quranedu.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 گفتنی است : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
بازدید از گلخانه های دهاقان