اصفهانی ها منتظر بارش برف و باران از اواخر فردا شب باشند

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش برف و باران از اواخر جمعه شب در سطح استان خبردادوگفت: این بارش ها در صبح شنبه به اوج خود خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش با اعلام اینکه موج ناپایداری از اوایل روز شنبه مناطق غرب، شمال غرب، شمال شمال، شرق و حتی جنوب غربی کشور را فرا می گیردو بارش هایی در این مناطق شاهد خواهیم بود ،اظهار داشت:: در شهر اصفهان نیز شاهد بارش برف و باران با هم خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد : بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار در امروز و ورود موج ناپایدار از فردا و فعالیت آن در اوایل هفته بر روی استان اصفهان است.

بنا بر اظهار رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در اکثر مناطق استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود واز فردا به تدریج در مناطق غربی افزایش ابر و احتمال بارش در اواخر وقت وجود دارد.

خدابخش اضافه کرد: از شنبه شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش باران و برف به ویژه در نیمه غربی و تا حدی مرکز استان پیش بینی می شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز هوای اصفهان صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه است، ادامه داد: فردا هوای اصفهان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد همراه است و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود.

خدابخش گفت: روز شنبه هوا کمی ابری گاهی با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش باران و برف پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.