آغاز ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز

پلیس راه مازندران آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها را از ساعت ۸ صبح امروز در جاده هراز ممنوع کرد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: آمدو شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ دی از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز،چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدو شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز نیز از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع خواهد شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به برقرار بودن ممنوعیت آمد وشد انواع کامیون، کامیونت و تریلی از جاده کرج به چالوس و برعکس افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در این جاده ساعت ۱۳ جمعه ۱۵ دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ دی از جاده‌های کرج، چالوس، هراز، سوادکوه برعکس ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار