یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ امروز/ جاده های مازندران نیمه دی ماه بدون ترافیک

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۷ یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برقرار بودن محدودیت تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلی در جاده چالوس گفت: آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد: برای کاهش آمار حوادث رانندگی، با رعایت قوانین و نیز سرعت مطمئن در جاده‌ها آمد وشد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان مازندران نیز صاف تا نیمه  ابری است و بارش یا تداخلات جوی در منطقه گزارش نشده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار