دور سوم جام حذفی انگلستان؛

پیش بازی لیورپول-اورتون/حمله شیرهای گشنه کلوپ به مارهای زخمی آلاردایس

تیم های همشهری لیورپول و اورتون در دور سوم جام حذفی انگلستان از ساعت 23:25 در آنفیلد به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،قرار است در‌ آغاز دور سوم جام حذفی انگلستان موسوم به FA CUP و از ساعت 23:25 در جذاب ترین بازی این مرحله 2تیم همشهری لیورپول و اورتون در بندرلیورپول به مصاف یکدیگر بروند.

دربی "مرسی ساید"، این بار در جام حذفی برگزار خواهد شد و 2 تیم با انگیزه ای بالا در این دیدار سرنوشت ساز پا می گذارند تا با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.به نوعی هر تیمی که در این دیدار از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کند،نه تنها باعث حذف تیم رقیب می شود بلکه حتی می تواند یک گام دیگر به قهرمانی در این مسابقات معتبر نزدیک تر شود.

پیش بازی لیورپول-اورتون/حمله شیرهای گشنه کلوپ به مارهای زخمی آلاردایس

قرمزها در 7دیدار اخیر خود در لیگ جزیره آمار خیره کننده 4پیروزی و سه تساوی را ثبت کرده اند و با 44 امتیاز رتبه چهارم را به انحصار خود در آورده اند.شاگردان کُلوپ در بهترین فرم ممکن خودشان هستند و همچنان یکی پس از دیگری رقیبانشان را شکست می دهند.با این وجود آنها در جام حذفی دیدار حساسی پیش رو خواهند داشت چرا که بازی های حذفی به هیچ وجه قابل قیاس با لیگ نیست و هر اشتباه کوچکی که از بازیکنان کلوپ سر بزند منجر به خداحافظی آنها از جام حذفی خواهد شد.از زمان آمدن "یورگن کلوپ" به قرمزها حدود سه سال می گذرد اما با این وجود هنوز او نتوانسته برعکس زمان حضورش در دورتموند جامی را به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کند و در 2 فینالی که با این تیم حضور یافته، همواره ناکام بزرگ لقب گرفته است.کلوپ امیدوار است با شکست دادن سم بیگ هم بتواند جواز حضور در مرحله بعد این مسابقات را کسب کند.آلبرت مورنو،جردن هندرسون، ناتالی کلاین و محمد صلاح از غایبان لیورپول به علت مصدومیت هستند. حضور "مانه ودانیل استوریج" هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

در آن سو مسئولان اورتون در ابتدای فصل به دلیل نتایج ضعیف "رونالد کومان" را از کار برکنار کردند و به جای او "سم آلاردایس" را استخدام کردند.تافی ها از زمان حضور آلاردایس روی نیمکت خود، توانسته اند نتایج بهتری را کسب کنند و خودشان را از انتهای جدول به رتبه نهم بکشانند. آخرین بازی 2 تیم در لیگ جزیره که یک ماه در گودیسون پارک برگزار شد با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت و حالا تافی ها امیدوارند در بندر لیورپول و جلوی چشمان شصت هزار تماشاگر خلق شگفتی کنند و با حذف تیم مدعی لیورپول ضربه شکست محکمی را به این تیم وارد کنند و هم خط نشان جدی برای سایر رقبای خود در این مسابقات بکشند.

در 6 تقابل اخیر 2 تیم، 3 پیروزی برای لیورپول و 3 تساوی به دست آمده و تافی ها هرگز موفق به شکست همشهری خود نشده اند و همین موضوع می تواند کار را برای شاگردان آلاردایس برای پیروزی دشوارتر کند.

*بیشتربدانیم:

لیورپول در 20 بازی قبلی خانگی خود مقابل اورتون شکست نخورده است.
 
انتهای پیام/
 

تقابل شاگردان کلوپ با تیم اورتون در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار